Menu
Punt de sal
PosDo

© 2026 PosDo · v3.0

Sant Jaume Sesoliveres

Punt de sal

★★★★★ 4.8 · 89 reseñas

Punt de sal

Sant Jaume Sesoliveres

4.8 · 67 avis Google

Horaires de Punt de sal

Lundi 12:00–23:00
Mardi 12:00–23:00
Mercredi 12:00–23:00
Jeudi 12:00–23:00
Vendredi 12:00–23:30
Samedi 12:00–23:30
Dimanche 12:00–22:00
www.puntdesal.cat

Ce que disent les clients de Punt de sal

Punt de Sal es un restaurante pequeño y acogedor, muy valorado por su comida casera y exquisita, con platos bien elaborados y un servicio atento. Destacan la calidad de los ingredientes y la presentación de los platos, así como el ambiente familiar y agradable.

Plats populaires

tartar de salmó confit d ànec steak tartar pasta rellena guatlles

Idéal pour

Couples Familles Locaux Décontracté

Tip: Es recomendable reservar, ya que el restaurante suele estar lleno. Pruebe los platos de la carta que varían semanalmente para una experiencia culinaria sorprendente.

À voir à proximité

Església de Sant Jaume Sesoliveres
Patrimoine
A 113m

Església de Sant Jaume Sesoliveres

iglesia

Voir les détails
Pont de l'Aigüerol
A 291m

Pont de l'Aigüerol

puente

Voir les détails
castell dels Moros
A 933m

castell dels Moros

castillo

Voir les détails
Pont de Can Gallego
A 983m

Pont de Can Gallego

puente

Voir les détails

Données de Wikidata

Explorez les environs de Punt de sal

Punt de sal est situé à Sant Jaume Sesoliveres, entouré de lieux d'intérêt culturel et historique. Voici quelques-uns des points les plus remarquables à proximité.

Patrimoine Historique

  • Església de Sant Jaume Sesoliveres (A 113m) — church building in Piera, Spain Bien cultural parte del patrimonio cultural de Cataluña

Autres Lieux d'Intérêt

  • Pont de l'Aigüerol (A 291m) — bridge in Piera, Catalonia, Spain
  • castell dels Moros (A 933m) — Historic building in Cabrera d'Anoia (Anoia, Catalonia)
  • Pont de Can Gallego (A 983m) — bridge in Piera, Catalonia, Spain

Données de Wikidata

Questions fréquentes sur Punt de sal

Punt de sal est situé au Carrer Nou, 21, 08784 Sant Jaume Sesoliveres, Barcelona, Sant Jaume Sesoliveres.
Près de Punt de sal, vous trouverez des lieux d'intérêt tels que Església de Sant Jaume Sesoliveres, Pont de l'Aigüerol, castell dels Moros, Pont de Can Gallego.
Punt de sal a des horaires d'ouverture. Consultez son profil pour les horaires à jour.
Les plats les plus recommandés chez Punt de sal selon les avis clients sont : tartar de salmó, confit d ànec, steak tartar, pasta rellena, guatlles.
Punt de sal est idéal pour les couples, les familles, les locaux, décontracté.
Punt de Sal es un restaurante pequeño y acogedor, muy valorado por su comida casera y exquisita, con platos bien elaborados y un servicio atento. Destacan la calidad de los ingredientes y la presentación de los platos, así como el ambiente familiar y agradable.
Es recomendable reservar, ya que el restaurante suele estar lleno. Pruebe los platos de la carta que varían semanalmente para una experiencia culinaria sorprendente.
67
Avis

Avis sur Punt de sal Sant Jaume Sesoliveres

4.8
20
5★
95%
4★
0%
3★
5%
2★
0%
1★
0%
Avis (89)
S
Sebas Díez Carbonell
j
jordi alba carmona
P
Pol Claria

Molt bon lloc per menjar

J
Joan Serra

Tot molt bó. L'entorn és fantàstic envoltat de vinyes i el menjar de proximitat i molt ben cuinat. 100% recomanable

C
Consuelo Saenz

Un d'aquells llocs on el món sembla aturar-se. Reserveu peró aneu amb temps per pendre algo a la terrassa abans d'entrar a un espai que sembla casa, et tracten com a casa...peró és menja molt millor ... I en sortir copeta de cava i café a la terrassa...planazo !!!

M
Marta Rafols Rubio

Molt be, bona gent i bon menjar i beure.

J
Jordi Rigol i Domingo
L
La Gelidense Coworking
J
Joan Vilar

Un lloc especial, recomanat 110% venir a fer un àpat. La cuina, ingredients, tracte, ambient i l'entorn.

d
diego pedragosa

El menjar boníssim. Bon producte ben cuinat. Ambient tranquil i acollidor. Molt bon gust amb la música. Súper recomanable.

g
gina ros roig

Menjar increïble!! Ho recomano al 100%. Els plats son exquisits i el tracte brutal💕✨

N
Núria Fernandez Figuerola

Lloc tranquil, curós, saborosos plats i millor ambient. La propera amb vermut al solet envoltats de vinyes.

J
Jaye Mehta

Stunning scenery with a beautiful interior and open kitchen. The restaurant had the best service around and the food was impeccable. I would absolutely recommend!

j
jana serra

Menjar boníssim i servei ràpid. Un lloc ben especial pel nostre poble menut, per repetir!

O
Oriol Calabuig A.

Menjar molt bo! Els ingredients són de qualitat. Lloc tranquil i amb molta personalitat. Et sents com a casa.

A
Aleeixx Ale Ale

Amb un plat i una amanida per compartir m’he quedat més que satisfet! I tot increïble! Terrific!!!

D
David Canals parraga

Gran dinar d’ amics !!!!

F
Francesc Tàssies i Salse

Boníssim tot, es nota que hi ha amor amb la feina que fan!

A
Albert Pont

Espectacular! Gràcies!

R
Rosa Duran Pascual

Bon menjar i bon servei tant cuine,ayudant com el propietari

E
El Patufet Granollers

Cuina, espai i preu honestos. Felicitats!

E
Edu
G
Guillem Anglès
M
Mari Carmen Berrio Afuera
P
Paco Castillo
M
Marta GP
A
Alberto
A
Asha Mary
C
Carol Westerman
B
Bodega La Palma
P
Pau Marqués
C
Cesar Garcia
o
oscar carrascal

5 estrelles és poc!!

M
Mónica A. C.

Menjar molt bo, servei ràpid i tothom molt amable. Un descobriment molt agradable

R
RAMON TOMAS PALLEJA

Ambient agradable, servei amable i eficient, menjar original i cuiners excel-lents. I vins orgànics del Penedès. En resum: molt recomanable!

R
RUBEN TELLO
M
Mónica Farrés

Bon menjar i molt acollidor, un bon lloc per anar amb la teva parella

D
Diego Jódar del Álamo

Un restaurante con un trato humano excepcional (cocineros incluídos) ambiente y lugar muy acogedor y una comida casera y elaborada que realmente está buenísima! Muy recomendable!!

F
Federico Olmos

Butifarra💪

F
Fco. Javier Lozano

Tienen una buena carta y el ambiente es íntimo. El chef está en la sala y nos ayudó con los platos. Nos gustó mucho el sitio. El precio es lo normal unos 80 para dos con vino. Los postres riquísimos. La comida es elaborada.

J
Javier Bustamante

Restaurante verdaderamente fantástico. Eramos un grupo de ocho y probamos diversas cosas, todo elaborado con mucho amor y arte: ensaladas, verdura, carne y pescado. El hojaldre también estaba genial. Muy recomendable y buen precio! Es chiquito y conviene reservar.

v
vmg

"¡Excelente lugar! Muy buena recomendación, la comida y el trato fueron de diez, ensalada de burrata excelente! Sin duda, volveremos pronto. Gràcies Pep i cuiners de 10.

X
Xavi Garcia

Local molt acollidor, petit, situat en un entorn natural dintre del poble Sant Jaume . El servei molt atent i el menjar de qualitat!

E
Eduard Guijarro

Un lloc formidable en un entorn agradable i tranquil. Es nota l'experiència de la Jan i el Pep, portada ara a Sant Jaume Sesoliveres.

n
nuria gimferrer

menú espectacular! molt recomanable! terrassa amb vistes a la natura, interior també molt acollidor.

J
Jordi De Luis

Restaurant petit i agradable Tracte del personal molt proper Plats boníssims amb molt bona relació qualitat preu. Hi tornarem segur

J
Jordi 206rc

Per repetir cada temporada (ja que van canviant la carta)

N
Núria Comas Silvente

Tot un descobriment a la comarca, un restaurant petit amb ambició de ser un lloc de referència. Un menjador petit però acollidor, una terrassa amb una vista panoràmica del poble i rodalies i un menjar que es cuina davant dels comensals, plats de temporada, al punt de sal i ben presentats. Ho recomano sens dubte

L
La Meri Soler

Ho han tornat a fer!! La Jan i el Pep han tornat a crear un lloc màgic! Un lloc on s'hi menja de meravella, amb uns plats originals i deliciosos. Un vermut al punt i un ambient molt més que agradable!!!! Vàrem disfrutar moltíssim. Per cert, el gust per el vi és meravellós i per tot en general!! Encantada! Repetiré sens dubte ❤️ Un consell, trucar abans per reservar taula, doncs quasi ens quedem sense lloc, ja que l' espai és petit, carinyós i acollidor. La terrassa ... També un gran plaer!

P
Pilar Ferrao

Espai acollidor, menjar una delícia, tracte familiari, bon vi i una terrassa on sempre hi ha caliu. Un dels meus llocs preferits de l'Alt Penedès. No hi aneu gaire que sinó no trobaré taula!! 😜

C
Carmen Lammardo

Beautiful place with a nice terrace and views, very quiet. We tried ossobuco alla milanese, samosas, the mango/salmon tartare and tiramisu. As an italian, the italian plates were impeccable! Everything was great, well presented and yu can notice the great produce quality. You wouldn't expect such a high standard in a small town, we were truly impressed! The service os also extremely friendly and attentive. This restaurant is now on our radar and we must return!!

L
Lluís Barbarà

Una sorpresa trobar un restaurant amb tan bona cuina en un poblet tan poc conegut. Molt recomanable !!!

G
Griselda Niubo

Hem menjat els suggeriments: galetes de Nadal farcit de carn de porc i gambes i entrecot amb mantega d' herbes i pastis de patata. El postre boníssim. I bons vins. Val la pena provar el restaurant, petit i acollidor. Molt amables

K
Katherine McLaughlin

Hem passat un dissabte genial amb nostre aperitiu a la terrasa i la càlida benvinguda de la Jan i el Pep. Els entrants ens han encantat. Fantàstica qualitat del menjar i de la carta de vins. A mes de lo agradable que era l'entorn del restaurant. Sense dubte el lloc es súper recomendable per lo que tornarem aviat. Angel, Mary i Katherine

J
Jordi Romeu i Torres

Per fi! Ja fa anys que els habitants de la zona necessitàvem un restaurant d´aquestes característiques. Genial en la seva cuina sorprenent, genial en el seu ambient sorprenent i genial en la seva atenció també sorprenent! Si ets dels poble del voltant i no ho comproves… tú mateix!

J
JORDI CIVIT

En el ben mig de la Toscana de Catalunya (El Penedés) en un poblet petit i encantador hi ha el restaurant Punt de Sal, un espai on qualsevol plat que demanis té el seu encant, ja sigui desde un vermut a un postre, el Pep us atendrà en tot moment, podeu menjar dins com a la petita terrassa que tenen abans d’entrar al local amb vistes als camps de vinyes.

A
Ariadna Güell

Un lloc molt recomanable. Bonic i acollidor! El menjar boníssim i bona quantitat, el preu adequat. Molt bon servei i molt agradables. Mentre menges es veu la cuina i es molt xulo:)

D
Damià Romeu

Ja hi he anat a sopar dues vegades i les dues perfectes. El menjar i el servei excel·lents, i per un preu més que adequat. Amb un plat per compartir, un segon i un bon vi, surts més que satisfet. En Pep i la Jan han obert una joia!

n
neil mehta

What a find! Amazing food, amazing atmosphere try the fish soup with langostine balls.

A
Anna Gonzalez Capell

Molt recomenable. Menjar bonissim. Van canviant de Carta. Terrassa exterior amb vistes espectaculars. Molt bona companyia. Equip Molt professional I agradable.

C
Carles Valls Colomer

Tot boníssim i agradable. Un bon lloc per menjar de p.mare amb tranquilitat amb bon menjar i el millor ambient de poble. Estupendo i fins la propera, que repetirem!

B
Belen Diaz Serrano

Un tesoro escondido en l'Anoia; vale muchísimo la pena por el entorno, el servicio y la comida. La carta es de temporada y está muy bien ajustada en calidad precio. Hay que ir fuertemente!

S
Sergio CC

Restaurante acogedor sin pretensiones. Recomiendo reservar, siempre están llenos y entiendo el porqué. Producto excelentemente tratado. Servicio cordial y amable que invita al relax y la tertulia. Atención profesional. Peregrinaje recomendado si buscas conocer la zona y salir de la típica propuesta de los restaurantes de allí. No es un restaurante de pueblo al uso. Delicadeza en los sabores y en el trato al producto. Se nota la calidad y la escuela elaborada en sus elaboraciones , en sus fondos y la combinación de los sabores. Optamos por fórmula carta en lugar de la recomendación del día. Lógicamente queríamos probar y la elección nos transportó a los buenos momentos de Pep & Jane en el mítico Ginger de Bcn. Importante dejarse recomendar tanto en la elección de los platos como en el vino. Repetiremos.

C
Christian Mayenburg

Muy buen sitio para cenar, tranquilo y acogedor. La comida es de gran calidad, con platos bien elaborados y sabrosos. Se nota que cuentan con un buen chef en cocina. Además, los dueños son muy amables y atentos. Sin duda, un lugar para repetir. A great place for dinner, quiet and cozy. The food is high quality, with well-prepared and tasty dishes. You can tell they have a skilled chef in the kitchen. Plus, the owners are very friendly and attentive. Definitely a place to come back to.

a
alejandra caleya Sánchez

Sorprendente descubrimiento. De los mejores steak tartar que he probado nunca. Terraza con vistas impresionantes. Muy recomendable.

C
Cristina Pérez

¡Es un tesoro escondido! Sitio idílico, terracita a la que siempre le da el sol, personal muy atento y comida exquisita. Es un sitio diferente, especial, lo recomiendo 100%. Hemos probado desayuno, comida y cena. Todo buenísimo y sabores muy bien encontrados. Sin duda repetiremos ✨

R
Raquel Carrillo

Altamente recomendable. Sus platos exquisitos y caseros. Hemos estado como en familia! Ojalá más sitios así!!!

i
iAnna Murugó

Hem menjat molt bé, plats treballats i els segons molt abindants i al punt de cocció, tenen postres casolanes. Tenen una carta amb 4 o 5 primers i segons, i una pissarra amb 4 plats més del dia. Repetiria el plat de pasta rellena, o les guatlles. Molt bona relació qualitat-preu. Tenen taules exterior per fer vermut amb molt bones vistes a la vinya la muntanya i al poble.

M
Montse Chando

Hemos salido en moto y hemos desayunado en este punto. Ambiente tranquilo y vecinal. Camarero de diez, muy pendiente y profesional buscando siempre el bienestar de los clientes. El desayuno exquisito con torradas buenísimas y tortilla de patatas recién hecha. Un placer

C
Carla Ansede

Es un lugar con encanto, estuvimos cenando en la terracita de fuera y se estaba muy a gusto. La comida nos sorprendió mucho y estaba todo buenísimo. Repetiremos!

L
Ljaimes

Es un lugar que vale totalmente la pena; la atención, el ambiente y la comida te hacen sentir especial. Nos dieron un espacio para poder estar con nuestra mascota, sin molestar a los demás clientes. Se nota mucho el amor, el respeto y la dedicación del equipo de trabajo en cada labor que realizan. Nos vamos gratamente sorprendidos, con muchas ganas de volver. Recomendado 100%

C
Carlos Garcia Herrerias

Pequeño y sencillo restaurante con una corta carta , pero con variaciones cada semana, buen producto y platos bien elaborados. Trato atento y agradable. Y si te apetece una copa en la terraza...

J
Jose Lopez

Lugar pequeño y muy acogedor, la atención muy buena y la comida también muy buena, hemos quedado gratamente sorprendidos, volvemos.

R
Ramon Puig Oliva

Excelente restaurante, con comida excelente y muy buen servicio

e
eli termes

Ha sido un gran descubrimiento en todos los sentidos!!!!!!

L
Lenko Tattooz

Lugar acogedor y con encanto. De mis sitios preferidos por la zona de Piera. Muy recomendable!

A
Andrea Padovani

Delicioso todo. El tartar de salmó y el confit d ànec, top! Lugar muy acogedor con cocina abierta, buen ambiente y atención muy amable

J
Joaqim Malet

Pequeño, familiar y espectacular calidad. Brutal que tengan carta nueva cada x semanas. Fan total.

Comida elaborada..servicio bien.. ambiente genial... de maravilla 💫👌

M
Manuela Moulian

Excelente comida

E
Eric Wyding

Lo mejor de lo mejor

P
Pere D.C.
M
Maria Sola
P
Pere Castells
R
Rosa Hernandez

Un lloc en plena natura, producte de bona qualitat. Vam estar fora i és fantàstic menjar amb la tranquilitat i les vistes que tenen

S
Silvia Polo

Vam esmorzar molt bé, tot i que una mica car.

A
Ali cia

Pequeño restaurant, muy bonito, en una pequeña localidad. Precios desfasados por lo que se sirve. Una lástima. Quizás fuese por ser domingo. Mezclum no del todo fresco, atún de segunda y patata algo cruda. Dos platos+ensalada, 2copas de vino, bastante poco llenas, y dos postres 60€. El tiramisú buenísimo

S
Susanna Calvo

Hemos venido por la valoración que tenía, pero no nos ha gustado, el steak tartar si que estaba correcto, pero el pato durísimo y la berenjena además de dura estaba en una balsa de líquido. El camarero amable y el espacio pequeñito pero correcto.

M
Mª TERESA AMADO CANALS

Connectez-vous pour laisser un avis

Se connecter
👑 C'est le vôtre ? Réclamez-le GRATUITEMENT !

Supprimez les pubs et gérez votre menu

Explorez votre quartier

Plus de restaurants à Sant Jaume Sesoliveres →
📸

19 Photos

Explorez les photos de Punt de sal

Punt de sal
Punt de sal
Punt de sal
Punt de sal
Punt de sal
+14 Plus
📍

Informations sur Punt de sal

Comment s'y rendre

Carrer Nou, 21, 08784 Sant Jaume Sesoliveres, Barcelona

Chargement de la carte...
Punt de sal
Appuyez pour l'itinéraire

Points forts

Très bien noté
4.8/5 étoiles
💬
Bien noté
67 avis

Infos Restaurant

Statut
Vérifié par le propriétaire
🕐 Horario Hoy
12:00, 23:00
Note
4.8/5
💬 Avis
67
📞 Téléphone
+34932684284
🌐 Site web
www.puntdesal.cat

Équipements

💳 Cartes de crédit
🏘️

Le Quartier

Emplacement

Carrer Nou, 21, 08784 Sant Jaume Sesoliveres, Barcelona

📍 Explorer le Quartier

Weather
36°
Météo mise à jour toutes les heures · Emplois et événements actualisés quotidiennement
Església de Sant Jaume Sesoliveres Patrimoine

church building in Piera, Spain

A 113m
Pont de l'Aigüerol

bridge in Piera, Catalonia, Spain

A 291m
castell dels Moros

Historic building in Cabrera d'Anoia (Anoia, Catalonia)

A 933m
Pont de Can Gallego

bridge in Piera, Catalonia, Spain

A 983m
🎮

Jeux

🎮 Gagnez des Points en Explorant !

Jouez à Find Me et échangez des points contre des réductions chez Punt de sal et d'autres restaurants

🎮

Gagnez des Points chez Punt de sal !

Jouez à Find Me et échangez des récompenses ici

Gagnez des points supplémentaires et échangez-les contre des récompenses de Punt de sal

🏆 Récompenses de Punt de sal

💰

Réduction 10%

Chez Punt de sal

1000 pts
Disponible
🍽️

Apéritif Gratuit

Lors de votre prochaine visite

2500 pts
Limité
👑

Table VIP

Expérience premium

5000 pts
Exclusif

pour échanger des récompenses et gagner des points

📋 Comment fonctionnent les récompenses ?

1

Jouez à Find Me

Chaque 100 points de score = 1 point de récompense

2

Accumulez des Points

Les workers gagnent 2x points par partie

3

Échangez des Récompenses

Réductions, nourriture gratuite et expériences VIP

Appeler
Laisser un avis sur Google
👑

C'est le vôtre ? Réclamez-le GRATUITEMENT !

Supprimez les pubs et gérez votre menu

Connectez-vous et jouez

Vérifiez votre email !

Pas de mot de passe — nous vous envoyons un lien par email

Nous vous avons envoyé un lien d'accès

Vérifiez votre dossier spam si vous ne le voyez pas