Menú
Restaurant 73 Finestres
PosDo

© 2026 PosDo · v3.0

Terrassa

Restaurant 73 Finestres

★★★★★ 4.7 · 100 reseñas

Restaurant 73 Finestres, ubicado en Terrassa, te invita a disfrutar de una experiencia gastronómica excepcional. Con una valoración de 4.7 estrellas basada en 100 reseñas, nos esforzamos por ofrecer calidad y servicio en cada detalle. Nuestro equipo se dedica a crear platos delic...

Restaurant 73 Finestres

Regional · Terrassa

4.7 · 100 ressenyes Google

Horari de Restaurant 73 Finestres

Dilluns 12:00–23:00
Dimarts 12:00–23:00
Dimecres 12:00–23:00
Dijous 12:00–23:00
Divendres 12:00–23:30
Dissabte 12:00–23:30
Diumenge 12:00–22:00
elvapordeprodis.cat

Sobre Restaurant 73 Finestres

Restaurant 73 Finestres, ubicado en Terrassa, te invita a disfrutar de una experiencia gastronómica excepcional. Con una valoración de 4.7 estrellas basada en 100 reseñas, nos esforzamos por ofrecer calidad y servicio en cada detalle. Nuestro equipo se dedica a crear platos deliciosos en un ambiente...

Restaurant 73 Finestres, ubicado en Terrassa, te invita a disfrutar de una experiencia gastronómica excepcional. Con una valoración de 4.7 estrellas basada en 100 reseñas, nos esforzamos por ofrecer calidad y servicio en cada detalle. Nuestro equipo se dedica a crear platos deliciosos en un ambiente acogedor. Visítanos y descubre por qué tantos clientes nos recomiendan. Te esperamos para compartir momentos inolvidables alrededor de la buena mesa.

Què diuen els clients de Restaurant 73 Finestres

Restaurant 73 Finestres ofrece una experiencia culinaria única con un servicio impecable y un ambiente acogedor. Destacan la calidad de la comida, la atención personalizada y el ambiente tranquilo. Algunos mencionan que el menú degustación es una excelente opción.

Plats populars

salmón curado bao de papada canelón XL corvina bacallà pa amb oli tataki de atún

Ideal per a

Parelles Famílies Celebracions Alta cuina

Tip: Para una experiencia completa, considera el menú degustación. Si prefieres carta, visita de martes a sábado al mediodía, ya que en las cenas de viernes y sábado solo ofrecen menú degustación.

Què veure a prop

Biblioteca de los Juzgados de Terrassa
A 188m

Biblioteca de los Juzgados de Terrassa

biblioteca

Veure detalls
Fábrica SAPHIL
Patrimoni
A 210m

Fábrica SAPHIL

edificio

Veure detalls
Vapor Badiella
Patrimoni
A 326m

Vapor Badiella

edificio

Veure detalls
Centro Cultural Terrassa
Patrimoni
A 343m

Centro Cultural Terrassa

edificio

Veure detalls
Mercado de la Independencia
Patrimoni
A 521m

Mercado de la Independencia

edificio

Veure detalls
Pont de Vacarisses
A 529m

Pont de Vacarisses

puente

Veure detalls

Dades de Wikidata

Explora els voltants de Restaurant 73 Finestres

Restaurant 73 Finestres es troba a Terrassa, envoltat de llocs d'interès cultural i històric. Aquests són alguns dels punts més destacats als voltants.

Patrimoni Històric

  • Fábrica SAPHIL (A 210m) — building in Terrassa, Spain Bien cultural parte del patrimonio cultural de Cataluña
  • Vapor Badiella (A 326m) — building in Terrassa, Spain Bien cultural parte del patrimonio cultural de Cataluña
  • Centro Cultural Terrassa (A 343m) — centro cultural en Tarrasa (provincia de Barcelona) Bien cultural parte del patrimonio cultural de Cataluña
  • Mercado de la Independencia (A 521m) — mercado central de Tarrasa (Barcelona) Bien Cultural de Interés Local
  • Farmacia Albinyana (A 552m) — building in Spain Bien Cultural de Interés Local

Altres Llocs d'Interès

  • Biblioteca de los Juzgados de Terrassa (A 188m) — biblioteca en España
  • Pont de Vacarisses (A 529m) — bridge in Terrassa, Catalonia, Spain
  • Antiga Confiteria Vídua Carné (A 581m) — building in Terrassa (Catalonia)
  • pont de Can Boada (A 629m) — bridge in Terrassa, Catalonia, Spain
  • Mosaic de La Caixa a Terrassa (A 634m) — building in Terrassa (Catalonia)

Dades de Wikidata

Preguntes freqüents sobre Restaurant 73 Finestres

Restaurant 73 Finestres es troba a Carrer del Bruc, 24, Terrassa.
A prop de Restaurant 73 Finestres es troben llocs d'interès com Biblioteca de los Juzgados de Terrassa, Fábrica SAPHIL, Vapor Badiella, Centro Cultural Terrassa.
Restaurant 73 Finestres ofereix cuina regional.
Restaurant 73 Finestres té horari d'atenció. Consulta el perfil per horaris actualitzats.
Els plats més recomanats a Restaurant 73 Finestres segons les opinions dels clients són: salmón curado, bao de papada, canelón XL, corvina, bacallà.
Restaurant 73 Finestres és ideal per a parelles, famílies, celebracions, alta cuina.
Restaurant 73 Finestres ofrece una experiencia culinaria única con un servicio impecable y un ambiente acogedor. Destacan la calidad de la comida, la atención personalizada y el ambiente tranquilo. Algunos mencionan que el menú degustación es una excelente opción.
Para una experiencia completa, considera el menú degustación. Si prefieres carta, visita de martes a sábado al mediodía, ya que en las cenas de viernes y sábado solo ofrecen menú degustación.
100
Ressenyes

Opinions de Restaurant 73 Finestres Terrassa

4.7
20
5★
70%
4★
15%
3★
15%
2★
0%
1★
0%
Ressenyes (100)
m
maria sola lara

Es un lloc molt agradable, tant els cambrers, el servei, els plats i tot molt bo. Una experiència molt bonica

T
Tania Lara

Servei i menjar impecables, lloc reformat i súper acollidor i bonic. I increïble tasca social que fan al Vapor :) Tornarem!

a
antonio huerta pastor

Un lloc magnific molt ampli separacio de taules, pots mantindre una conversa en la comoditat de no sentir les altres taules. Tant el parament de la taula com el servei es dels millors que he rebut, el cambrer asignat va ser discret profesional i atent,en el hándicap de ser molt novell gran feliçitacio per tot el equip el que están fen es una gran feina. Referent al menú degustacio el mes gran compost de 7 plats , es de qualitat i molt acord al preu tot bo per mi els raviolis excepcionals , realment no et quedes en gana. Pese a que donc les 5 estrelles ja qué estan molt justificades ,el meu comentari al menú que está molt ben executat el trobo una mica pla ja qué pensó alguns plats deurian que ser una mica mes potents de sabor , per poder ser el menú en una mica mes de contrastos per una altra banda tinc clar que un menú de degustacio com el que fan te que ser per tot tipus de paladars. Per acabar tant per mi com els meus companys una molt bon sopar i molt bona vetllada

S
Silvia Rebollo

Excel·lent servei i plats exquisits. Moltes gràcies

M
Mela

Un restaurant ubicat en un lloc amb molt d'encant però el millor és l'amabilitat de la gent que hi treballa i, sense cap dubte, el menjar. Tots els plats boníssims i amb una presentació espectacular. Hem sortit contents i sabent que tornarem el més aviat possible

G
Glòria B. Soria

Excel·lent menjar, tot molt cuidat i treballat. Un tracte exquisit de tot el personal tant abans en fer la reserva, com en el moment del sopar. I un espai meravellós. Totalment recomanable.

M
Marta Aguilera Quiles

Vam fer el menú degustació 73 finestres, tot boníssim. Destacar especialment el caneló d’ànec i el postre bombó fruita de la passió. Ens ha servir l’Axel, gran professional molt atent i curós a tots els detalls. Excel•lent combinació. Tornarem.

T
Txell Murria Farnós

Ha estat un sopar molt agradable amb un espai fantàstic com és el Vapor. Lloc per anar amb parella o amb adults per degustar els seus plats.

K
Krmen Freixa Zurita

Un restaurant digne d estrella Michelin. Uns postres magnifics. Quan ho proveu, tornareu

M
Montse

Avui hem dinat allà un grup de 8. No només el menjar és bo, també l'atenció, i la "posada en escena". Lloc molt agradable.

M
Montse Porras

El lloc molt maco, vem menjar el menú degustació 73 finestres tot molt bó a destacar el servei que van estar atents a tot el que necessitavem, grans professionals. Enhorabona !!!

P
Paquita Riart Amigo

Un lloc molt ben restaurat i que manté l'esperit industrial. El menjar molt bo i la Karen fantástica. Es la meua segona vegada i no serà l'ultima

C
Carmen sanroma garcia

El menú de la nit espectacular tan de menjar como el servei ambiente molt tranquil . Molt recomanable

L
Laia

Vam anar a dinar amb els companys de l'empresa i vam quedar maravellats de tot, l'espai és una passada, el menjar i el servei també són excel·lents!! ho recomanem molt

M
Margarita Martínez

Hem dinat 4 amigues avui dissabte i ens ha encantat tot, el local, el parament de taula, el menjar i el personal agradabilissim i molt profesional. Tornarem!!

e
ernest herrero

El menjar molt bo. L'atencio de la Karen espectacular. Molt atenta i molt professional. Felicitats!!

B
Balta EGARA METALLS

Fantàstic!

X
Xavi Costa

Un lloc espectacular. Feia temps que no disfrutava tant. Menjar, servei i lloc de 10.

T
Toni Ayuso Gatell

Menjar diferent i especial, interessant.

J
Jaume Bel

Un lloc molt acullidor, menjar bonissim i servei excel·lent

K
Kavita Valls

UN RESTAURANT MOLT BONIC, ELS CABRES MOLT AGRADABLES I EL MENJAR MOLT BO.

A
Albert Corbera

Una gran experiencia, el personal super atent, el menjar exquisit i l'ambient inigualable. Per posar un però, els postres van flaquejar una mica, però igualment eren bons. Gràcies i bona feina

J
Jaume Estebanell Broto

Un lugar muy especial y muy atentos Buena comida y buen servicio.

a
anna vintro

Un servicio de 10 y una comida espectacular

G
Gregorio Ruiz B

Lugar encantador y servicio perfecto , un 10

x
xabier

Súper recomendable, atención increíble, prácticamente de restaurante de alta categoría, con un espacio súper agradable y acogedor. En cuanto a la comida, muy buena presentación y bien elaborada, en especial el magret, los puerros confitados y el bombón de maracuyá.

T
Toni Villarroya

Un restaurante inclusivo que te ofrece un buen menú degustación a un buen precio. Con un servicio excelente. El local sorprende, por la luz que entra y la tranquilidad que te ofrece la madera.

O
Oscar Queralt

Fuimos de casualidad con mi pareja porque en otro sitio no había lugar, y me alegro muchísimo. Todo fue excepcional: el personal —muchos de ellos en prácticas—, fabulosos; la cocina abierta, limpia y sin ruido. Además, soy cocinero y la comida me sorprendió gratamente. Lo valoro aún más porque últimamente no estoy comiendo bien en muchos restaurantes. Aquí encontré una propuesta sencilla, bien elaborada y bien presentada. ¿Se puede mejorar? Siempre, pero lo que ofrecen merece la pena, y mucho. Respecto a una reseña anterior, no comparto la opinión sobre la corvina: estaba en su punto. Y el tataki, por normativa sanitaria, se congela previamente, así que no es un defecto, sino una práctica correcta....Conviene informarse antes de criticar ciertos procesos básicos de cocina. Relación calidad precio óptima y lugar precioso. Para repetir.

D
David Bosa

Es de esos restaurantes que están a un nivel muy alto... Un 10 en el plato y el servicio... qué servicio... un 20. Pura excelencia en el 73 Finestres!!! Enhorabuena!!!

S
Sara Bernia

Cuidado todo al mínimo detalle, es toda un experiencia y te sientes muy a gusto. La comida muy buena y el trato exquisito lleno de detalles. Volveremos

N
Nuri Gonzalez

Una experiencia fabulosa. Fue un regalo de cumpleaños y toda la familia disfrutamos. La comida estaba extraordinaria y el servicio fue una maravilla. Gracias a nuestro camarero Josep

S
Sandra Moscoso

Nosaltres vam prendre el menú degustació. Ens van donar la benvinguda amb un còctel boníssim (opció amb alcohol i sense). Després ens van portar l'aperitiu i, tot seguit, els tres primers, els dos segons i les dues postres. Tot estava deliciós. El lloc és preciós i el tracte per part del personal va ser exquisit. Ens van atendre molt bé en tot moment. És un lloc que val molt la pena.

J
Josep Miquel Colomer

Un espai on gaudir a partir de l'arribada on la fusta que incorpora dona una sensació de calidesa. El servei es magnífic, totes les persones que ens han atès ho han fet amb un somriure als llavis i transmetent passió per la seva feina. El menjar excel·lent, hem demanat plats de la carta i tots eren boníssims, a banda fan elaboracions finals a taula com l'steak tartar i les maduixes Romanof que encara els fan millors. Hi tornarem, l'experiència ha estat de 10

F
Francesc Puigdellívol Solà

Preciós i molt acollidor, un lloc ideal per gaudir de bons moments. És un espai que convida a seure i gaudir de la taula amb tranquil·litat. Tot està fet amb molt de gust. Hem fet el menú degustació i ens ha agradat molt. El servei, extraordinari. Gràcies Noa!

R
Ramon Ribas Frias

Un restaurant amb ànima. Un ambient excepcional, ple de fusta que li dona la calidesa que la totxana vista i el ciment funcional no tenen. El lloc dins de l'espai de PRODIS, amb l'animació pròpia d'un centre per a persones amb discapacitat que li dona sentit. El servei cuidat i cuidadós, tant de la cap de sala com de cada una de les persones excepcionals que et serveixen i t'expliquen cada plat cuidant tots els detalls. I el més important en un restaurant, el menjar és excel▪︎lent, amb uns menús degustació cuidats, ben presentats, amb ingredients de qualitat, gustosos i en la mida justa. Un restaurant per anar-hi i tornar-hi molts cops!

J
Jordi Torrente

Hem fet el menú degustació i hem gaudit de valent, tot boníssim. El servei de 10 i el disseny del local espectacular. Tornarem!!

A
Anna Colomer

Absolutament genial! Gran restaurant gastronòmic a Terrassa. Menjar boníssim, atenció increïble, un local amb ànima: una gran experiència!

M
Manel Moreno Pizarro

Una grata experiencia, qualitat preu excepcional. Vam fer carta, no menú degustació, plats amb una presentació molt bona, per el meu gust el tataky portava molta flor, les favetes boníssimes i que dir del brioix de cua de bou. Segons més que correctes, un steack preparat a taula i uns peixos boníssims. Reaccions més que correctes per una relació qualitat preu totalment justificada.

x
xeni feliu

Restaurant ubicat a una antiga nau tèxtil de Terrassa. El local i la coberta és espectacular, el mateix que tots els espais que la envolten i que estàn perfectament acondicionats, creant espais molt acollidors i amb molta fusta. Anem a Fer un tast de vins del Penedès amb un soparet. Plats elaborats amb productes naturals de km 0. Bona cuina i millor servei. Hem fet un caneló de carbassa amb llagostins i verdures, de segon secret fet a baixa temperatura amb Parmentier de pastanaga, molt bo, també molt bo el postre, gelat de mango sobre galeta de cramble amb mermelada de maduixa. Tot maridat amb els vins del Penedès. Relació qualitat-preu molt bona. Recomanable. Hi tornarem.

P
Patrícia Busquí

Un lloc magnífic a Terrassa que mereix moltíssim la visita. Jo diria que és gairebé obligada si ets de Terrassa venir a fer un àpat aquí. El menú està molt ben pensat i executat, amb un còctel de benvinguda, pa i fins i tot unes galetetes de mantega per acompanyar el cafè del final 🤍 Detalls que marquen la diferència. Molta cura en tots els aspectes: en l’atenció, en la presentació i, sobretot, en el menjar. Tot el que vam tastar estava molt, molt bo. El producte és excel·lent i el restaurant té un nivell digne d’alta cuina, amb una varietat de petits plats que fan l’experiència molt rodona. En resum: recomano 100% la visita al 73 Finestres ✨ Un luxe tenir un lloc així a Terrassa.

D
David Ferrer

Restaurant 73 Finestres és un espai gastronòmic dins El Vapor de Prodis, un antic vapor tèxtil rehabilitat. Ofereix un menú degustació de cap de setmana molt xulo, amb un servei impecable. Un lloc molt recomanable per la qualitat, el servei, l’entorn i el seu compromís social.

M
Marc Boines

Una nova proposta Gastronòmica a Terrassa molt bona. L' espai es molt ampli i confortable, el servei de 10 i tots els plats que vem degustar estaven molt bons. Sens dubte es un dels restaurant de Terrassa molt recomenable que no us podeu perdre. Repetirem !!!!!

S
Sandra Rovira

Estrella Michellin ja!!! Tracte exquisit, menjar de gran qualitat i un projecte d’inclusió que realment suma. El 73 Finestres és d’aquells llocs que val la pena descobrir i repetir.

A
Alfred Schoots

Amazing !!!! We had the menu 'Degustació “73 FINESTRES” '. Realy nice and tasty. And, very important: there was no rush!! They took allergies into account perfectly, without any loss of taste. We had a very very nice family-birthday lunch. We recommend this place to all our friends.

U
Uri Vila

L’altre dia vaig anar a dinar amb la meva família i va ser una molt bona experiència. Un espai sorprenent amb cuina oberta. El servei i el menjar espectaculars, l’Anna va ser molt atenta i agradable. Hi tornarem segur!

P
Pere Font Roca

Cal començar la ressenya fent menció del local/edifici. Es troba en una antiga fàbrica tèxtil que ha estat reformada amb un gran gust i amplitud. La sensació és d'estar en un espai molt gran i obert. Això fa que no hi hagi pràcticament soroll i es pugui parlar amb els teus companys de taula amb un volum de veu baix (cosa que s'agraeix molt). La recepció és molt acurada i sempre es manté un respecte d'intimitat correcta. Els cambrers han estat molt ben preparats (com l'Àxel, que ens va atendre) i estan atents al tempo del dinar/sopar. El menjar, qualitat, cuinat i presentació, molt bé. Vàrem gaudir molt de la nostra estada. L'única pega és el preu excessiu de les begudes alcohòliques.

C
Carla Sola

El servei és molt acurat i amable, i això fa que l’experiència sigui molt agradable. A més, els plats són exquisits i estan elaborats amb molta cura. Pel que fa al local, tant l’espai com la sala destaquen per ser originals i acollidors. La decoració és excel·lent i es nota que tenen molta atenció pels detalls. A més, l’acústica és equilibrada i contribueix a crear un ambient molt agradable.

M
Mireia Izard Gavarró

Un lloc tranquil i acollidor. Ben servit amb molt bones explicacions . Vaig fer el menú degustació i era molt correcte .

J
Jordi Estivill

Un lloc excel·lent. Un espai històric rehabilitat amb molt bon gust, un gran projecte gastronòmic i social. Molt bona cuina i servei. 100% recomanat.

H
Henry Gomez

Restaurante muy recomendado, realizan un menu degustación donde lo presentan como un menu de estrella michellin a un precio muy bueno. La comida la considero de estrella michellin y el servicio también, la reforma de la nave industrial donde se encuentra es puro arte.

J
Joan BP

Muy recomendable. Ambiente, comida y servicio excelente!

A
Alicia Aranda Reina

Agradecemos la atención personalizada de nuestra camarera, Karen, nos ha gustado mucho la experiencia. Repetiremos ☺️❣️

S
Stefanie Peña Yabar

Fuimos a hacer el menú desgustación en familia, la comida incomparable pero la atención que tuvieron con mi niño marcó la diferencia

E
EnnyLarok

Comida muy rica y variada, me han descubierto muchos platos nuevos. Servicio muy atento y amable. Un ambiente relajado y alegre. Me voy muy contenta.

T
TL_ClappedWølfêd

Trato exquisito, comida con mucho mimo y realmente rica y postres increíbles. Además el sitio es precioso. Volveré seguro

J
Jaume Jaume

Excelente relación calidad/precio, el servicio muy atento, y muy buen ambiente. Recomiendo los menús degustación (45/55€).

C
CGM

Un restaurante muy bonito y acogedor. Espacioso, mesas separadas y bien insonorizado. La comida muy buena y nos gustó mucho el servicio. Un gran proyecto.

T
Taxi Tour Barcelona

Excelente comida y mejor servicio. Repetiremos y lo recomiendo.

L
Laura

Muy top. Entra en la categoría de restaurantes especiales. Comida muy buena, ambiente muy tranquilo y agradable y servicio muy atento y amable. Reservar con bastante antelación para las cenas, suele estar muy lleno

a
angela acenya

Espacio agradable y cómodo, servicio muy atento y menú degustación excelente. Quedamos muy contentos y repetiremos.

T
Tamara Garcia

Bonito restaurante, comida muy buena, un servicio que hace mucho tiempo no se ve, uno o dos camareros/as por mesa, pendientes que no falte nada, 100% recomendable.

m
miriam piles

TODO excelente. Merece muchísimo la pena. Desde el diseño de restauración de la fábrica, pasando, por supuesto, por la comida y el servicio, el ambiente... todo.

F
Felix

Un menú degustacion fantástico, servicio excelente y ambiente relajado, volveremos

E
Esteban B

La comida es muy buena, pero el servicio es incluso mejor. Además de que el sitio es espectacular.

E
Ester Finestres

Espectacular, personal excelente

J
Juan Antonio Domenech

Muy recomendable

L
Laura Cazorla

Estuvimos celebrando nuestro aniversario y la atención recibida fue de 10; estuvieron súper atentos para que no nos faltara de nada. La comida estaba deliciosa. Sin duda, para repetir: mi marido y yo estamos deseando volver. Noa fue nuestra camarera y nos atendió súper bien, muy educada y atenta. Además, nos hizo el mejor cóctel que he probado nunca.

C
Cintia Gutiérrez

Restaurante fantástico en relación calidad-precio. El sitio es precioso, muy cuidado y con muchísimo encanto. La atención fue excelente, cercana y profesional, te hacen sentir muy a gusto desde el primer momento. Por poner un pequeño punto de mejora (y lo digo como algo constructivo), quizá reforzaría un poco la formación en asesoramiento de vinos para poder orientar mejor según los platos o preferencias del cliente. Aun así, la experiencia fue muy positiva y sin duda repetiré.

T
Tony Guijarro

Sin duda alguna es lo mejor de Terrassa en recepción, servicio y elaboración, incluso por su calidad precio. Excelente y agradecido de haber disfrutado del placer de esta experiencia culinaria, del trato de nuestra camarera Ana y del equipo humano de mujeres que compone la sala, y felicitar también a los maestros cociner@s que nos hicieron disfrutar de unos platos excelentes. BRUTAL!!

G
GEGOVA X

Un día especial se merece una cena especial. Con un menú degustación con maridaje incluido. Nos ha gustado mucho, seguro wue repetiremos.

N
Nacho Callejas Mas

Altamente recomendable. La decoración es exquisita, el personal super atento y la comida de mucha calidad. Se agradece mucho q es un ambiente tranquilo en el q puedes conversar perfectamente. Sin lugar a dudas un restaurante q no os podéis perder.

M
Manel en ruta

Normalmente suelo valorar bien el trabajo de las personas que se dedican al noble oficio de ofrecer buenas experiencias alrededor de una mesa, pero este caso es especial. Gran parte del personal de sala y de cocina son personas con capacidades especiales. Los profesionales a su cargo, no sólo lo son por su trabajo sino por su innegable vocación de ayuda a todos los integrantes de su equipo. Una gran enhorabuena a todos ellos. Gran experiencia; volveré sin duda.

L
Laia B

Llevábamos unos meses queriendo ir al 73 Finestres y, sin duda, tendríamos que haber ido antes. Toda una experiencia. El espacio te traslada a la Cerdanya, con su diseño industrial en madera y los techos altos; la comida, de 10, propia de un restaurante con menú degustación; y el servicio, en nuestro caso a cargo de Noa, espectacular. ¡Deseando repetir!

M
Míriam Martínez

Nuestra experiencia en Restaurant 73 Finestres fue magnífica, la atención de todo el personal y especialmente de Jaqueline fue impecable desde que cruzamos la puerta. La comida muy rica, solo por comentar un punto a mejorar el sabor del tataki de atún nos pareció algo insípido. El resto de platos que pedimos, especialmente el canelón XXL y el carpaccio de ceps, espectaculares. Se nota que le ponéis alma y dedicación a los platos y es algo realmente difícil de encontrar considerando además la buena relación atención-calidad-cantidad- precio. Volveremos 100% seguro y muy pronto. Gracias por la calidez.

E
Estefania Bayonas

Hoy hemos celebrado el cumpleaños de mi madre y es cierto que nos ha costado encontrar este sorprendente lugar. Un 10 al servicio y otro 10 a la comida. Felicidades por este emplazamiento tan ideal y especial. Volveremos!!!

R
Rol

Comida muy buena. El salmón curado, el bao de papada, canelón XL y la corvina exquisitos. El servicio muy amable y profesional y el ambiente muy relajado y tranquilo.

M
Mariana Díaz

La comida deliciosa, al ambiente inigualable, y la atención al detalle de Karen hicieron que pasemos un gran rato. Sin duda para repetir

J
Jaqueline Bravo

Fue todo muy bien. El recibimiento nada más llegar, la atención por parte de la persona que nos tocó para servir. Nos explicó cada plato muy bien. La comida exquisita, la presentación y el sabor. De hecho ya tenemos reserva para repetir experiencia. Gracias por hacer que nos sintamos tan bien. Totalmente recomendable

M
Mercedes Gomez

Hoy hemos disfrutado de un gran momento en un lugar que sorprende. Restaurante 73 Finestres, ambiente elegante y acogedor, perfecto para cualquier ocasión. Carta con variedad de opciones, cada plato que escogimos fue un acierto. Un placer para los sentidos. El vino que nos recomendó la sommelier fue perfecto para acompañar los alimentos. Los postres deliciosos, la guinda del pastel 😋 Destacar sobre todo, el servicio, atentos al minimo detalle, consultandonos en todo momento nuestras preferencias, dando indicaciones de los platos que nos servian. Hacia mucho tiempo que no me sentía tan bien atendida. Nos vemos pronto!

C
Carmina Costi Lara

Buena comida, delicadamente elaborada. Ambiente tranquilo, y amable, con música ambiental y buena privacidad. Sin duda volveremos. Realizan una gran labor social.

L
Lidia Moscoso Marquez

Hemos ido en dos ocasiones y repetiremos, la comida es excelente, el sitio está muy bien decorado con mucho gusto, la cocina está abierta y es muy agradable de estar en el restaurante porque aporta calma y el servicio todo y que los chicos y chicas están aprendiendo se preocupan mucho por dar un buen servicio y hacerlo bien. Totalmente recomendable

D
Dolors Manjón Maturana

Hoy hemos comido por primera vez en el Restaurant 73 Finestres, ha sido una experiencia única en todos los sentidos. Un lugar acogedor y tranquilo, agradable y limpio. Comida exquisita, presentación de 10, atención personalizada, cada mesa tiene asignado un camarer@ que durante toda la comida, está atenta a tu servicio, explicándote la composición de los platos, sirviendote el vino cada vez que lo necesitas y algo que también me ha parecido perfecto es el cambio de cubiertos en cada nuevo plato que nos traían. Nuestra camarera Ana ha sido muy agradable y profesional. Tomamos el menú degustación, toda una experiencia de sabores, perfectamente combinada. Sin duda repetiremos, un lugar especial en Terrassa.

a
ana landazábal sambade

Ha sido la 1a vez que he ido y la verdad es que me ha encantado tanto la comida, como el trato y el ambiente. Felicitar a Karen ,que fue la camarera que nos atendió a mi hija y a mi, porque nos hizo sentir muy cómodas y a gusto. Repetiremos seguro!!! Comentar también que es un espacio totalmente adaptado y amplio para movilidad reducida; por lo que también les doy un 10. Muchas gracias

R
Rubén García

Cenamos un sábado el menú degustación corto (hay otro mas largo) Calidad de la comida muy buena. Servicio impecable. Local muy acogedor. Por poner una pega, en las cenas de viernes y sábado solo tienen menú degustación. De martes a sábado a medio día hay carta. Si hubiera carta para las cenas, sería más fácil que volviera en poco tiempo.

J
Jú V

el lloc molt xulo, el tracte impecable i el projecte maquissin, però no vaig notar cap plat que digui "wow", está bé, però en el meu cas no pas per repetir sobretot amb les quantitats tan petites

M
Maribel Martín

El lugar, el servicio y la atención excepcional, impecable. La comida buena pero es un punto a mejorar para alcanzar el mismo nivel que el servicio y el ambiente.

C
Catala Valero

Una antiga fabrica reformada en restaurant amb un ambient molt acollidor i molt ben dissenyat. Un espai que convida a seure i gaudir del moment. Els plats son correctes i ben elaborats però en alguns casos, com la tonyina, encara els hi manca una mica de millor elaboració i finalització. El menu es complert i permet assaborir plats ben treballats, tot i que les racions son una mica justes en alguns casos. El servei es correcte i amable. Segur que amb el temps podran corregir aquests petits detalls que permetran gaudir encara mes de la seva cuina i dels diferents plats. Cuina oberta en el centre del restaurant que permet veure en tot moment com es treballa. Una bona opció per anar en grup. Com a millora a tenir en compte es que només disposa d’un lavabo per a cada sexe, seria necessari disposar de mes serveis pel nombre ee comensals de la sala.

J
Jordi Pitarque

Un lloc enssissador, trànquil i amb servei acurat. Menus ben treballats amb producte sencill i de proximitat. Potser una carta de vins especial però amb preus elevats. Lloc per un dia especial. Recomanaria elaborarun menu tot inclos mes a l'abast sense perdre l'essencia.

S
Sergi Elvira

El lloc es xulo, modern i nou. Amb molta fusta, travessers i tota la estructura, combinada amb mao vist. La cuina es central i vista, i cuinen molt be. El producte es de qualitat. El personal son joves del centre on aprenen i practiquen, heu de ser pacients. En general, s'hi menja molt be.

I
Isaac Codina

Estaba muy bien

M
Maribel ML

Fuimos a cenar con amigos y el menú muy bueno, bien presentado servicio excelente y el personal muy amable.

s
samuele bellusci

Comida muy buena con precios correctos. Las recetas son originales y los sabores muy bien estudiados. El servicio es muy atento y típico de restaurantes de alto nivel. No estoy acostumbrado a este tipo de servicio, pero por mi gusto demasiado serio y "configurado". Igual, el chico rizo, Manuel y la encargada nos trataron muy bien 👍 Lo que no me gustó es el precio de los alcolicos: pagué 6,50€ un chupito de Vermut (la botella en la tienda vale 12€... el precio puede estar bien si me llenas el vaso. Con esa cantidad te estas burlando de mi) y también los precios de los vinos me parecieron exagerados: el servicio para mi no justifica márgenes tan altos.

E
Elisabeth Carrillo

Restaurante muy recomendable. El servicio es muy formal, la atención de la camarera recibida por Ilham fue muy atenta y agradable. Fuimos en familia y no hay menú infantil pero hay opciones buenas para los pequeños, nosotros hicimos el petit menú gastronòmico a destacar el bacallà y el pa amb oli y xocolata. El restaurante es luminoso y acogedor, seguro que volveremos.

T
Tat

Vam reservar taula per a quatre amb tan mala fortuna que ens van assignar una amb dues cadires i un banc en el que s hi estava tan incòmode que a l endemà una de les començals tenia un pinçament lumbar. No obstant, estàvem disposats a gaudir del dinar, amb les expectatives ben altes, guiats per les bones ressenyes trobades a internet, i per les ganes que teníem de contemplar la reforma del vapor Prodis, executada amb molt bon gust i de la que tan bé ens havien parlat. Però, sobretot, volíem aportar el nostre granet de sorra i contribuir al projecte d integració laboral dels treballadors/res de Prodis que, tal com vam poder comprovar, realitzen una gran feina i van ser amables i atents en tot moment. Pel que respecta a l àpat (en una taula molt ben parada, això sí, tot net i polit) justejava. Els plats servits no estaven al alçada dels preus. Els entrants, escarransits. El farcell de col amb trinxat portava diversos dies refrigerat, el foie el van servir fred, el secret ibèric era sec. Per rematar-ho, vam haver de marxar sense poder prendre el cafè (que ja ens havíen inclòs al compte i havíem pagat) perquè vam esperar més de 30 minuts en va i al final vam haver de marxar perquè feiem tard a un compromís. Els tocs d atenció que vam fer a la cap de sala van ser respostos àsprament, donant nos una successió d excuses peregrines mancades del més mínim rigor profesional. No cal dir que no hi tornarem.

J
Jordi Sola

Sin tenerlo pensado con antelación, hoy hemos decido probar este restaurante al mediodía comiendo “a la carta”. Atención excelente desde el primer minuto por parte de recepción. Mesas amplias con cubiertos y mantelería excelente. Local bien decorado con cocina a la vista y ausencia de olores. Cocktail de bienvenida: correcto. Servicio de pan y aceite: muy bueno. Carta de vinos: sino muy extensa, hay bastantes opciones con precios siempre superiores a los 20,00€. Primeros platos: hemos decidido compartir un carpaccio de ceps y un tataki de atún. Sobre el carpaccio: exceso de agua en la seta bien por escaldado o bien porque está en un estado de semiconserva, pero no crudo. De ahí que tuviese poco sabor y tampoco han estado bien aderezados y el sabor en general estaba “aguado”. Sobre el tataki: seguramente al tratarse de atún congelado, carecía del típico color tostado en el perímetro y rosado en el centro como acostumbra a ser. Tenía todo un color pardo y al igual que el carpaccio, estaba muy mal aderezado ya que solamente le habían tirado un chorro excesivo de salsa de soja sin más. Muy flojo. Pasamos a los segundos: morro de bacalao con mongetes del ganxet y corvina a la donostiarra con puré de berenjena. Con respecto al bacalao: pongo en duda que fuese bacalao, ya que las lascas no eran las típicas del lomo del bacalao. De cocción pasadísimo y gomoso. Insípido sin ninguna gracia ni sabor. Las judías duras, secas y cortas de cocción y también parecían como “recalentadas” en lugar de ser untuosas y como si de mantequilla se tratase (característica de las “mongetes del ganxet”). Con respecto a la corvina: totalmente insípida (hemos tenido que pedir sal) pasada de cocción y ausencia de condición de “a la donostiarra”. Personalmente, quería evitar postre, pero al final hemos optado por compartir un “homenatge al pa, oli i xocolata”: lo que debería ser una “ganache” de chocolate, tenía una textura mate (no brillante) y terrosa. El precio es correcto considerando el espacio y servicio, así como la carta. La ejecución y aderezo de los platos, dista mucho de un aprobado. El resumen que le he enviado a un amigo que me ha preguntado por este sitio ha sido el siguiente: Lloc: 8,5/10 Atenció i servei: 9,5/10 Carta (varietat): 8/10 (sobre el paper) Preus (carta): 8/10 (continguts sobre el paper) Menjar: 4/10 bona matèria prima, elaboració no arriba a suficient, sabors insipids, peix passadissim de cocció, bacallà? Juraria que no, que era maruca. Si no mejoran la ejecución de los platos, difícilmente volveré o lo recomendaría ya que a este nivel de precios hay sitios donde se come mejor (quizás sin el excelente servicio que nos han brindado)

S
Silvia Roque

Nos colocaron en una mesa que tiene una banqueta en el alféizar del cristal. Ese espacio es sólo apto para niños por su estrechez, aunque tenga un cojín demasiado ancho tienes que escoger entre helarte la espalda apoyado en el cristal o no apoyar las piernas. El foie llegó a la mesa totalmente frío, la explicación fue que había estado demasiado tiempo en el mostrador. La comida no estuvo mal. Nos encantó el chico que nos preparó las fresas Romanoff, muy simpático y eficiente. La encargada debería aprender de él pues tuvimos que marcharnos sin tomar el café que ya estaba pagado después de 40 minutos de encargarlo a pesar de habérselo pedido reiteradamente a ella porque teníamos un compromiso. Nos pareció fantástico el proyecto de Prodis, pero la situación de la mesa y el pasotismo de la encargada nos arruinó la velada.

E
Erians Valdes Perez

Restaurante amplio y con un ambiente muy propicio para el desfrute El concepto de restaurant_escuela, se hace patente desde la llegada y aporta un aire entrañable pero en ocasiones los procedimientos se vuelven mecánicos e incómodos y deslustran la experiencia. Estamos a favor de la formación pero se ha de trabajar en la flexibilidad, raport y cualidades comunicacionales de las personas que se están formando. La cena con menú degustación fue correcta. Platos sencillos, vajilla muy chula y casi nada de sorpresa 😮. He de deciros que salimos satisfechos y saciados gracias en parte al pan y el aceite que estaban espectaculares. La relación calidad precio me parece justa cómo justa ha de ser la preparación y elaboración de estos menús de temporada. La experiencia es correcta, agradable y tranquila, sin altas expectativas.

A
ANNA ITURBIDE

Lloc singular i molt nou Bon servei Menú repetitu i res escepcional

M
M. Sanchez

a) teniendo reserva para 4 y habiendo mesas vacías mejor situadas, nos colocaron junto a la puerta, expuestos a las corrientes de aire cada vez que alguien entraba o salía del local. b) todos los entrantes llegaron a la mesa tibios por no decir fríos y, los platos principales, tras un retraso excesivo, también; si bien luego tuvieron la amabilidad de aclarar que había una mesa con muchos comensales como justificación de ese retraso. c) ninguno de los 12 platos que probamos ( incluyendo postre) merecen pasar al salón de la fama. d) el local es luminoso, pero desangelado. e) como dato curioso, cabe añadir que nos sorprendió la imposibilidad de servirnos el azúcar para el café nosotros mismos por "imperativo local".

J
Julià Figueras

Veient la resta de ressenyes no sembla que hàgim menjat al mateix lloc. Hi anàvem amb ganes, hem volgut fer el menú degustació. El lloc és xulo, la cuina a la vista també, les taules tenen força distància entre si, i en general s'hi està molt bé. El servei sembla el d'un restaurant d'estrella, però amb el personal molt novell, potser els falta experiència, però sembla que hi posen moltes ganes. Canvi de coberts en cada plat, etc. El problema és el menjar, no és gustós ni està ben elaborat... Els plats tenen bona presentació però no són gustosos. Les quantitats també són minses, encara sort del pa amb oli que et van reposant sense parar. M'ha semblat sorprenent doncs per les ganes, el servei i el lloc t'esperes un menjar a l'alçada i acabes menjant plats insulsos sense cap caràcter. Disfrutes mil cops més fent un menú del dia a l'Indret o fent un menú degustació al Cel de les Oques, això si no esperis tanta parafernalia com aquí. Em sap greu i espero que rectifiquin doncs em costa d'entendre-ho.

Inicia sessió per deixar una ressenya

Inicia sessió
👑 És teu? Reclama'l GRATIS!

Elimina anuncis i gestiona el menú

Explora la teva zona

Més restaurants a Terrassa →
📸

124 Fotos

Explora les fotos de Restaurant 73 Finestres

Restaurant 73 Finestres
Restaurant 73 Finestres
Restaurant 73 Finestres
Restaurant 73 Finestres
Restaurant 73 Finestres
+119 Més
📍

Informació sobre Restaurant 73 Finestres

Com arribar

Carrer del Bruc, 24

Terrassa, Barcelona 08224

Carregant mapa...
Restaurant 73 Finestres
Toca per direccions

Destacats

Altament Valorat
4.7/5 estrelles
💬
Moltes Ressenyes
100 ressenyes
👨‍🍳
regional
Tipus de cuina

Informació del Restaurant

🕐 Horario Hoy
12:00, 23:00
Valoració
4.7/5
💬 Ressenyes
100

Comoditats

💳 Targetes de Crèdit
🏘️

El Barri

Ubicació

Carrer del Bruc, 24

Terrassa, Barcelona 08224

📍 Explorar el Barri

Weather
32°
Temps actualitzat cada hora · Feines i esdeveniments actualitzats diàriament
Biblioteca de los Juzgados de Terrassa

biblioteca en España

A 188m
Fábrica SAPHIL Patrimoni

building in Terrassa, Spain

A 210m
Vapor Badiella Patrimoni

building in Terrassa, Spain

A 326m
Centro Cultural Terrassa Patrimoni

centro cultural en Tarrasa (provincia de Barcelona)

A 343m
Mercado de la Independencia Patrimoni

mercado central de Tarrasa (Barcelona)

A 521m
Pont de Vacarisses

bridge in Terrassa, Catalonia, Spain

A 529m
Farmacia Albinyana Patrimoni

building in Spain

A 552m
Antiga Confiteria Vídua Carné

building in Terrassa (Catalonia)

A 581m
🎮

Jocs

🎮 Guanya Punts Mentre Explores!

Juga a Find Me i canvia punts per descomptes a Restaurant 73 Finestres i altres restaurants

🎮

Guanya Punts a Restaurant 73 Finestres!

Juga a Find Me i canvia recompenses aquí

Guanya punts extra i canvia'ls per recompenses de Restaurant 73 Finestres

🏆 Recompenses de Restaurant 73 Finestres

💰

Descompte 10%

A Restaurant 73 Finestres

1000 pts
Disponible
🍽️

Aperitiu Gratis

A la teva propera visita

2500 pts
Limitat
👑

Taula VIP

Experiència premium

5000 pts
Exclusiu

per canviar recompenses i guanyar punts

📋 Com funcionen les recompenses?

1

Juga a Find Me

Cada 100 punts de score = 1 punt de recompensa

2

Acumula Punts

Els workers obtenen 2x punts per partida

3

Canvia Recompenses

Descomptes, menjar gratis i experiències VIP

Trucar
Deixar ressenya a Google
👑

És teu? Reclama'l GRATIS!

Elimina anuncis i gestiona el menú

Inicia sessió i juga

Revisa el teu correu!

Sense contrasenya — t'enviem un enllaç per email

T'hem enviat un enllaç d'accés

Revisa la carpeta de spam si no el veus