Menú
D'Albert
PosDo

© 2026 PosDo · v3.0

Salou

D'Albert

★★★★ 3.9 · 0 reseñas

D'Albert, ubicado en Salou, te invita a disfrutar de una experiencia culinaria completa frente al mar. Ofrecemos un ambiente agradable con opciones de mesas al aire libre para gozar del entorno. Nuestra carta es variada, con especialidades tanto en mariscos frescos como en pizzas...

D'Albert

Mediterranean · Salou

3.9 · 1,387 reseñas Google
www.dalbert.es
TripAdvisor 3.2 (512) Facebook 3.9 (202)

Sobre D'Albert

D'Albert, ubicado en Salou, te invita a disfrutar de una experiencia culinaria completa frente al mar. Ofrecemos un ambiente agradable con opciones de mesas al aire libre para gozar del entorno. Nuestra carta es variada, con especialidades tanto en mariscos frescos como en pizzas de masa fina, ademá...

D'Albert, ubicado en Salou, te invita a disfrutar de una experiencia culinaria completa frente al mar. Ofrecemos un ambiente agradable con opciones de mesas al aire libre para gozar del entorno. Nuestra carta es variada, con especialidades tanto en mariscos frescos como en pizzas de masa fina, además de arroces melosos. Nos esforzamos por brindar un servicio atento y profesional, complementado con una excelente selección de cócteles, café, postres y vinos. Ideal para almuerzos, cenas o una comida individual, D'Albert es accesible para todos y ofrece la posibilidad de delivery. Nos han destacado por la calidad de nuestros platos, como las patatas bravas, y la combinación de sabores que ofrecemos.

Qué dicen los clientes de D'Albert

D'Albert ofrece una experiencia mixta. Destacan la buena relación calidad-precio, las pizzas y paellas. Algunos clientes mencionan un servicio inconsistente y platos de pasta decepcionantes. El ambiente y la ubicación son puntos fuertes.

Platos populares

Patatas Bravas pizza (6) paella (4) Sangria (4) pasta (8) cheesecake profiteroles

Tip: Si vas, prueba la pizza o la paella. Algunos clientes recomiendan la sangría, aunque otros la critican. Ten en cuenta que el servicio puede ser inconsistente, así que ten paciencia.

Servicios

🌳 Terraza 🅿️ Parking 🚗 Delivery Accesible 🌅 Desayuno 🍽️ Almuerzo 🌙 Cena Café
🎯 Casual 🛋️ Acogedor 🤫 Tranquilo Trendy 👥 Grupos

Qué ver cerca de aquí

iglesia de Santa María del Mar
Patrimonio
A 190m

iglesia de Santa María del Mar

iglesia

Ver más
Apartaments Sol i Mar (Salou)
Patrimonio
A 203m

Apartaments Sol i Mar (Salou)

edificio

Ver más
Biblioteca Pública Municipal de Salou
Patrimonio
A 243m

Biblioteca Pública Municipal de Salou

edificio

Ver más
Estació del Carrilet
A 353m

Estació del Carrilet

construcción

Ver más
Museo del esmalte contemporáneo
A 425m

Museo del esmalte contemporáneo

museo

Ver más
Playa de Levante
A 582m

Playa de Levante

playa

Ver más

Datos de Wikidata

Explora los alrededores de D'Albert

D'Albert se encuentra en Salou, rodeado de lugares de interés cultural e histórico. Estos son algunos de los puntos más destacados en las inmediaciones.

Patrimonio Histórico

  • iglesia de Santa María del Mar (A 190m) — Salou Bien cultural parte del patrimonio cultural de Cataluña
  • Apartaments Sol i Mar (Salou) (A 203m) — building in Salou, Spain Bien cultural parte del patrimonio cultural de Cataluña
  • Biblioteca Pública Municipal de Salou (A 243m) — biblioteca en España Bien cultural parte del patrimonio cultural de Cataluña
  • Pavelló Municipal (A 755m) — building in Salou, Spain Bien cultural parte del patrimonio cultural de Cataluña

Museos

  • Museo del esmalte contemporáneo (A 425m)

Edificios Religiosos

  • Sant Ramon Nonat (A 723m) — Historic building in Salou (Catalonia)

Otros Lugares de Interés

  • Estació del Carrilet (A 353m) — building in Salou (Catalonia)
  • Playa de Levante (A 582m) — playa en Salou (España)
  • Monument a Jaume I (A 614m) — Historic building in Salou (Catalonia)
  • Playa de Poniente (A 859m) — playa española

Datos de Wikidata

Preguntas frecuentes sobre D'Albert

D'Albert está ubicado en Edificio Miramar Puerto, s/n, 43840 Salou, Tarragona, Spain, Salou.
Cerca de D'Albert se encuentran lugares de interés como iglesia de Santa María del Mar, Apartaments Sol i Mar (Salou), Biblioteca Pública Municipal de Salou, Estació del Carrilet.
D'Albert ofrece cocina mediterranean.
D'Albert tiene horario de atención. Consulta los horarios actualizados en su perfil.
D'Albert ofrece los siguientes servicios: comer en el local, entrega a domicilio.
Los platos más recomendados en D'Albert según las opiniones de clientes son: Patatas Bravas, pizza, paella, Sangria, pasta.
D'Albert ofrece una experiencia mixta. Destacan la buena relación calidad-precio, las pizzas y paellas. Algunos clientes mencionan un servicio inconsistente y platos de pasta decepcionantes. El ambiente y la ubicación son puntos fuertes.
Si vas, prueba la pizza o la paella. Algunos clientes recomiendan la sangría, aunque otros la critican. Ten en cuenta que el servicio puede ser inconsistente, así que ten paciencia.
1,387
Reseñas

Opiniones de D'Albert Salou

3.9
1,387
5★
47%
4★
24%
3★
11%
2★
7%
1★
12%
J
Jesuli

Voy de vez en cuando y la verdad es que siempre quedo satisfecho, buenos platos, paella excelente, muy buen producto y buena cocina. Lo recomiendo!!

M
Merche Leal Aguilar

Hemos ido a cenar. Hemos pedido arroz caldoso de cigalas y nos ha gustado mucho. De postre un tiramisú también bastante correcto. El camarero nos ha sugerido tomar un entrante pero lo hemos desestimado ya que no queríamos comer en exceso por la noche. Hemos hecho bien en no cogerlo ya que con el arroz y el postre hemos quedado muy llenos.

L
Laia Thomas

Hoy hemos repetido en d'Albert, y de nuevo salimos encantados!! Local acogedor,el personal súper atento, Víctor y Rafa son un encanto.Hoy hemos escogido ensalada de langostinos, anchoas y parrillada de marisco, super bueno todo y bien de cantidad.

K
Klandi L

Fui a buscar paella, y acertado no! lo siguiente. Rico rico una paella para lamer el plató. Unas bravas, uff que salsa mas buena, no he probado ninguna como estás. Primera vez que he ido a este lugar y volveré. Sobre el precio, a primera línea de playa vale mucho la pena. Fui con mi pareja y paella para dos mas las bravas y tres bebidas menos de 50€, atención excelente.

G
G T

Actualizado a agosto 2020. Uno de mis imprescindibles en Salou. Buena relación calidad precio. Menú cerrado muy satisfactorio. Ambiente acogedor y elegante. Siempre que voy a Salou visito (y visto lo visto, seguiré visitando) D`albert. Céntrico, buenas vistas, la comida, el menú del día, está muy bien. El personal atento y amable.

S
Sofia Stars

Muy buena la comida. Tanto que volvimos a comer al día siguiente tras haber cenado el día anterior para probar más platos. El arroz negro espectacular y las almejas también.

A
Ana P.

Entramos de casualidad huyendo de la lluvia y fue todo un descubrimiento. El sitio es cómodo, con asientos altos y tapizados donde se estaba muy a gusto. Buen ambiente, tranquilo y nada ruidoso. El trato del personal fue de diez: amables, atentos y rápidos, da gusto encontrar sitios así en Salou. La comida nos sorprendió mucho, se nota que es de calidad y no la típica pensada solo para guiris. El jamón serrano estaba espectacular, tanto que pedí que me guardaran lo que sobró para llevármelo. Las croquetas también muy ricas. Me llevo un gran recuerdo de este sitio. Sin duda, si vuelvo a Salou repetiré!!

J
Julio Caravaggio

Me encanta el arroz con bogavante, lleva un bogavante entero, almejas y calamares, un verdadero placer, son 50 euros para dos personas, sale a 25 cada uno, en un local muy elegante, climatizado y con personal amable, da gusto comer en un sitio así.

S
Silvia Herrero Bravo

Lugar muy tranquilo y agradable para una comida en familia. Arroces muy ricos, el tiramisu buenisimo tambien. Servicio atento. Lo recomiendo.

Johnny Adama
Johnny Adama

Very pleasantly surprised. Having eaten at the other end of Salou & overpaying for reheated frozen food, we thought we'd try the port. Attentive waiting staff & the food was very nice. The best bit? Such good value!

kodu volt
kodu volt

A positive surprise. We have walked past it so far, but this time we decided to visit. Nice restaurant with polite and professional service. We ordered black rice dish and house cheesecake and profiteroles. All three dishes were delicious. Cava was served at the right temperature. And with all this, the price level was lower than in other restaurants of the same level. Thank you for the positive emotion. We recommend.

Svet
Svet

I recently dined at this restaurant, and the place is obviously underrated. While the food was amazing, the service was a bit inconsistent. Paul was exceptionally kind🩷(thank you), but we waited over five minutes for help from other staff. Despite this, I highly recommend the place — the food was outstanding and definitely worth it!

Piotr W.
Piotr W.

Nice restaurant, very nice service, delicious Patatas Bravas

Tea
Tea

We visited this place as a part of the Gastro Tour. The dish served was amazing! Lovely combination and it was a great value. If we had a longer stay we would have returned to try some main dishes too.

Esteban Lanza
Esteban Lanza

It's not something you see everyday when a restaurant can specialize in both seafood and pizza, and still be quite decent. 🍕Very nice pizza with thin crust. Lots of options. 🍚 Ordered 2 paellas and they were both very good quality. 🍹Reasonably priced drinks. Recommend trying the Sangria. 🍰 Homemade desserts 🧑‍💼Was sometimes difficult to get the attention of the waiters, but nothing too crazy. Overall a great dine in experience with fair prices to be so close to the beach.

Thiha M. Thwin
Thiha M. Thwin

The first meal of my second time to Europe was here. Before meal, walking on the beach and get relaxed after a long flight from Myanmar to Barcelona.

A
Ashlee M

Top quality restaurant, fantastic value for top quality food, service and setting. Lots of staff so there is no waiting around for anything you require, we had, clams fisherman style, fried baby s…

J
Javier González

Fuimos hace unos días. Nos recibieron de manera rápida y amable. El local es muy agradable y cuenta con una amplia cristalera. Pena que no esté orientada al mar. No tuvimos que esperar más de lo necesario para que nos sirvieran la comanda. Comimos una magnífica paella, muy bien preparada. El personal muy atento en todo momento. Todo muy correcto. Estuvimos muy a gusto.

j
juan manuel valdivia garcia

Verdaderamente hemos comido como reyes y el trato del personal excelente. Solo a tener en cuenta que en el menú hay una nota en vertical de 3 euros de suplemento por el fin de semana, así que el menú sale por 28 euros pr lo demás ninguna queja.

J
Javier Franco

Hemos ido en familia con hijos, un buen lugar para ir en familia, en pareja o solo. La paella riquísima, una de las mejores que hemos comido. Y los postres buenísimos, Tiramisú y Tarta de queso buenísimos. 10/10

I
Irene

Estuvimos comiendo un jueves. Buena atención desde la entrada. Diego, el encargado muy amable con nosotros y en especial con mi hija de 5 años. La comida muy rica y fueron bastante rápidos y atentos (todos los camareros). El arroz que pedimos buenísimo y las anchoas de Santoña y las gambas a la plancha, muy recomendables. Repetiremos cuando volvamos a Salou. Un abrazo!

J
Juan Camilo Montoya

Cenamos en pareja, pedimos: El bogavante a la plancha (28€), ensalada de langostinos con aguacate (12,90€) y dorada a la brasa (19,90). Todo riquísimo, preparado en el momento y servido con mucha celeridad (A tener en cuenta que es la primera semana de septiembre). La atención de todos los camareros genial. Lo único que cambiaría sería el pan, se hace bola en la boca, pero esto último es un apunte personal, quizás a tí te encante.

V
Vanesa Rua (Nesii)

Comida muy buena, salón acristalado y fresquito , mucho personal pero un poco despistados ….

P
PC Gourmet

Lo encontramos por casualidad al día anterior al salir del club nautico, buscando un sitio para comer decente lo vimos y nos llamó la atención. Nos echo para atrás al buscarlo que pusiera que era una pizzeria y que había pasta… no buscábamos eso . Pero finalmente dando un paseo, vimos que el tipo de comida que ofrecían era bastante diferente a lo que parecía en la web. Decidimos probar y acertamos porque todo estaba buenísimo. El local esta bien arreglado y cuidado. Tienen muchísimo personal igual que volumen de gente y estas bien atendido. El precio es muy correcto según la calidad que comes . Salimos realmente contentos

b
berkin beytuloov

Nos pedimos una racional de chupitos y paella para dos. El camarero que nos atendió fue muy agradable y amable con nosotros. La comida estaba muy rica pero me pareció un poco caro. Entiendo que estamos al lado de la playa y hay que aprovecharse pero me he llegado a comer la misma paella por 10 euros cerca de mi casa.

s
seahpvg

Excellent service lovely food in a lovely setting. The prices for the food we had were very fair, as was the wine and soft beverages

s
seahpvg

Excellent service lovely food in a lovely setting. The prices for the food we had were very fair, as was the wine and soft beverages

s
seahpvg

Excellent service lovely food in a lovely setting. The prices for the food we had were very fair, as was the wine and soft beverages

t
tonzer w

This looks a nice restaurant, but the menu is limited and rigid. We sat down ordered half jug of sangria, which was okay. The waiting staff were a little flustered with our limited Spanish. Paella …

a
annehG6825LZ

Lovely setting but wish we’d read reviews before. We ordered pasta, spaghetti bolognaise was lukewarm and best and lasagna was slightly better but bland. Would not recommend and will not return.

C
Carmen Ramos

La comida ha estado correcta, un trato profesional y rápido. Mejoraría el local si a los asientos interiores se les pusiera un nuevo tapizado.

J
J GG

El servicio atento,la paella de marisco exceso de Avecrem,con 4 cositas y alguna de ellas en mal estado. Lo dijimos pero como el que oye llover. Ensalada escasa de cantidad y los postres correctos aunque el coulant va bañado en chocolate por fuera y pierde un poco su esencia.El precio del vino demasiado elevado,una botella de verdejo al 400% de su precio en bodega. Demasiado. Agua de medio litro mas de 2,50€,no recuerdo exactamente el precio. El lugar vacío,supongo que lo normal en estas fechas y con el día que estaba,aunque los precios tampoco acompañan por lo que ofrecen.

J WW
J WW

d'Albert is on the 'pier' next to the boat harbor and the beach/promenade. Some wait staff spoke English and menus included English. There is indoor and outdoor seating. Went for lunch and ordered the goat cheese and walnuts salad, grilled baby squid, and the monkfish souque with clams. The salad had a nice piece of fried goat cheese but lacked dressing and also contained some canned corn, which I think ruins anything. Asked for balsamic vinegar and olive oil which improved the salad, after picking out the corn. The baby squid was served plain with a wedge of lemon that was tasteless and chewy. The monkfish dish saved the overall experience. Large pieces of fish with a few small clams and sliced potatoes and a generous portion of tasty sauce. The monkfish was very good. A nice place to enjoy food and drinks sitting outside enjoying the day.

A
Audrey G

The meal was good and well prepared, but the experience was spoiled by the lack of friendliness from the staff. A warmer welcome would have made a real difference

A
Audrey G

The meal was good and well prepared, but the experience was spoiled by the lack of friendliness from the staff. A warmer welcome would have made a real difference

5
570keithb

We saw L'Albert on a walkabout and decided it looked much better than others around, so popped in for dinner. After being shown to a comfy sofa to wait, we were shown to a nice table. Regretfully, th…

5
570keithb

We saw L'Albert on a walkabout and decided it looked much better than others around, so popped in for dinner. After being shown to a comfy sofa to wait, we were shown to a nice table. Regretfully, …

B
Briony F

During our 11 night stay in Salou we visited this restaurant twice for dinner. We got the vegetable pizza and funghi pasta the first time we visited and the funghi pasta and cannelloni the ne…

B
Briony F

During our 11 night stay in Salou we visited this restaurant twice for dinner. We got the vegetable pizza and funghi pasta the first time we visited and the funghi pasta and cannelloni the next…

B
Briony F

During our 11 night stay in Salou we visited this restaurant twice for dinner. We got the vegetable pizza and funghi pasta the first time we visited and the funghi pasta and cannelloni the next v…

H
Harvey S

Very nice place on the beach, food was very nice and drinks were nice We sat outside and waiters took a long time to come to us but it was a good place.

Rebecca Rugrat
Rebecca Rugrat

The place was empty but we presumed it was because it was just opening. The female member of staff was rude no smiles and barely spoke, but the male member was more friendly. Food was poor my daughter got 4 Prawns in her pasta my carbonara was tastless and my sons veal was to chewy, no one finished their meal. Drinks were strong so i can't complain about that.

Mihai Zaharia
Mihai Zaharia

Sorry but the place only looks good. The food is bad. The paella was bitter. The pizza had no taste, no salt. The worst sangria we ever had, a bad wine with lemon pieces, water and ice. On top of all, we waited 2 min in front for someone to get us in while there was just one table occupied.

D
David G

Went there Sunday night for a meal with my wife and 2 kids.. First we ordered drinks... waiter arrived at table and spilled my wife's glass of wine splashing a guest at the next table.. We ordered 2 …

D
David G

Went there Sunday night for a meal with my wife and 2 kids.. First we ordered drinks... waiter arrived at table and spilled my wife's glass of wine splashing a guest at the next table.. We ordered …

D
David G

Went there Sunday night for a meal with my wife and 2 kids.. First we ordered drinks... waiter arrived at table and spilled my wife's glass of wine splashing a guest at the next table.. We ordere…

A
Alison C

AVOID . Awful place . Stay away. Front line staff couldn't understand a word of any English. Didn't know what ice was. Ordered steak . Got pork with peppercorn sauce . We Said it wasn't what …

s
suet448

Terrible! Looks nice from outside , but don’t be fooled by appearance. Ordered pasta with pesto , luke warm on a arrival and had a bitter taste. My husband ordered spaghetti bolognaise, was co…

a
asuperseivz

This place needs a complete revamp. Staff training highly needed from the greeting to the restaurant I was not made to feel welcome. Sat without looking at a menu for 15 mins, waiter served us like…

S
Sergio martinez garcia

Hoy sábado día 15 de agosto hemos reservado mesa para 10 personas, para atendernos se han tirado la vida, he tenido que llamar en 3 ocasiones a los camareros para que nos tomaran nota. El menú en si en fin de semana es una estafa, te cobran suplemento por todo. Em si el menú vale 25 € el suplemento de fin de semana son 3 euros y luego en el menú tienes opción con mas suplemento aun, pudiendo llegar a un coste de más de 32 euros por un menú, cuando la función del menú es que te salga mas barato los platos y esto no se cumple, tu puedes pedir un entrecot y un gazpacho y pagar la mitad que el menú. Cuando por fin llegaron los primeros que eran 2 ensaladas, mejillones y almejas pasaron mas de 20 minutos cuando trajeron la primera ensalada y que decir del segundo plato esperando mas de 40 minutos. Nosotros cuando llegamos allí eran las 14:20 y acabamos saliendo mas de las 16:20, estuvimos mas tiempo esperando los platos que comiendo. También hacia un calor fuera en la terraza que te querías morir, preguntamos al camarero por un ventilador y simplemente nos dijo un “NO” rotundo y directo y se marchó. Nos trajeron una fideua que tuvimos que devolverá de lo mal que estaba, no tenia sal, estaban los fideos pasados. 3 personas se quedaron sin comer ya que al ver el panorama se les quito las ganas de comer, eso si tuvieron la decencia de no cobrarles la fideua. ¿Recomiendo este restaurante? No para nada del mundo, es mas si te sobra el dinero ves a otro sitio porque aquí vas a perder el tiempo y vas a recibir un servicio pésimo. Se aprovecha de la primera línea de playa para sacar el dinero a los turistas.

Malgorzata Singh
Malgorzata Singh

Very good food but the waiter with a little boy very angry towards customers,when asked why are you angry she said because it’s too bussy…..

John-Paul Murray
John-Paul Murray

I can't think of anything nice to say about the place. Sat ourselves at the table, had to grab our own menus, some of our guests had no sides with their inflatable priced meals and some of the food was not up to specification plus they slyly overcharged us for bread I didn't even order (don't think I didn't see that). This restaurant came recommended to us by a friend who I have no confidence in anymore. One star is generous. Place seems like it's in a great location but it's quite a walk from other more popular establishments and I wish I could get those two hours back

Olga K
Olga K

Will not recommend to visit. Pictures in menue do not correspond to what you receive. Waiter said - we took picture from internet just to show....Terrible test, cold pizza

amy khosla
amy khosla

1 star is too much. Don’t eat here and certainly don’t bother if you are English. My friend has a severe allergy and was served a dish with the food concerned. They replaced the dish but after the rest of us had finished. When we asked for it to be removed from the bill the staff were beyond rude and threatened to call the police if we didn’t pay. Apparently this was due to us being English. Food was very average, service was the rudest of my life and prices way higher than the rest of Salou.

Peejay Jee
Peejay Jee

Food was poorly prepared much of it seemed reheated rather than cooked to order. The service is very poor. About 12 table staff standing around talking while only one appears to have the training to to take orders. People sitting beside us had the orders replaced twice before getting up and leaving. If you want to experience of how a restaurant shouldn't be run come here, it's a job for Gordon Ramsey. In fairness the staff were very young and probably just working summer jobs. We dined here previously in 2016 and it was very good. Obviously things have changed in the wrong direction since then. Terrible, avoid if you can book elsewhere.

Shem
Shem

I share the opinion of others who gave 1* in the last few weeks. This is the list of what went wrong with the service: 1. We ordered 2 Aperol Spritz. They were delivered to a wrong table. 2. When these were delivered, the waiter took them away saying there is something missing in them. 3. We ordered food, including a half bottle of wine. We waited 32 min for the starter jamón ibérico to be brought to the table. I had to call the waiter and ask him where is the starter. He didn’t see a problem and asked to speak with the manager. 4. The starter was delivered to a wrong table. 5. The wine was not served. We had the main dish. We asked for the bill, as we were disappointed and upset. 6. We were charged for the wine we didn’t drink. We told the waiter the bill is wrong and asked him to bring us the correct bill. He didn’t know what was wrong with it and called his colleague, who, in short, told us there’s no need to make a drama and just let them know the bill is wrong. 7. Zero apologies throughout this appalling dining experience. 8. We were served by 5 people when 2 would be enough. 9. Chaotic service and poorly trained and poorly managed staff. The food was tasty, but the service, starting from the bar (wrong drink), finishing with poor staff management was very disappointing.

Harry Simpson
Harry Simpson

Absolutely disgusting service. My food, the seafood paella was actually very nice. My father had the chicken scallop which he ended up getting served pork instead, and my stepmum got the Cod. Service at the start was ‘okay’, kind of slow but manageable. It all came at the middle to end. When we received our food, it looked lovely, but it was obviously just for looks rather than taste on my fathers dish. Like I said previously, he ordered the chicken and received pork, however he is not one to complain about something like this. The pork was tough and as he described was ‘like leather. However, the main problem was with the chips that were served with both the cod and the scallop. They were drastically undercooked. They were crunchy and snapped when slightly bent. We asked for a different round of chips and I specially asked for them to be cooked longer and instead we received a new plate of chips, of which were slightly better but also, not cooked to standard. We asked for the manager after and explained that the food was not up to scratch and that it was not nice. He didn’t not seem to care whatsoever, no acknowledgment of our dislike and no apology. If you go through recent reviews, you will see many say that the chips were undercooked, which trust me, coming from a chef is a difficult thing to do. How do you undercook a chip? Who knows. We then received the bill and they had taken the chips off but not the scallop of pure leather they served to my dad. My dad asked to speak to the manager again as it was getting tiring going back and forth and we ended up speaking to what we presumed was the owner. It went even further downhill from here, which must be a milestone. The owner took our complaint and went inside, again, no apology. He came back around 5 mins later and said that they had reduced the scallop to 50% of the price. This was not good enough. We were quite happy to pay the bill, but not happy to pay for a price of leather. My dad asked why and the owner said that it’s because my dad ate all of the food. This is not the case at all. My dad ate 1/4 of the scallop of pork which was meant to be chicken and a few chips because quite frankly, both were genuinely inedible. The owner started to be aggressive saying that the chips and scallop of leather were not over cooked and undercooked, and my father pointed out that I am a chef, as I am, and that I more than any random person know when something is either undercooked and overcooked. The owner said ‘everybody here is a chef’ in a sarcastic way, which was not appreciated by any of us. The owner was overall rude and aggressive. We said we were not paying for the piece of boot and he claimed that he will call the police. I told him to call the police knowing that it was a civil matter as we had not left the restaurant yet as we were more than happy to pay for everything else. He was then aggressive even more and caused a scene in front of everybody, which looks bad on his part? Overall disgusting experience, extremely amateur chefs who can only cook paella, the easiest dish on the whole menu. Owner, get your chefs, especially sous and head some more training, as that should not be going through the pass knowing fine well the chips were completely undercooked. I’m still bewildered on how you can undercook chips? Just double/triple cook them next time? Little tip from an actual trained chef for you there. Families, it looks tempting and lovely from the outside, but please, don’t go in, food expensive for what you get, chips frozen and also undercooked, staff relatively rude and the owner has no idea on how to run a restaurant, which shows with his 3* rating. Owner, be ashamed of yourself, and have a long think on whether you should run a business and therefore a restaurant and whether your schoolboy chefs should be working there. Because from an actual chefs point of view, you should all be embarrassed.

james caruanaturner
james caruanaturner

Went to eat at this restaurant with a group of friends. The food was average however a little on the pricey side compared to other restaurants in the area. The service was also nothing special. The main reason for my poor review however is the food poisoning all 5 of us experienced after. This included severe vomiting and high fevers. Unfortunately we all shared the same Calamari starter which is suspect to be the the reason. The chips served in all of our main dishes seemed to be very stale. Unfortunately we had to board our return flight back home very ill and even ended up being escorted of the airplane upon arrival by ambulance. Definitely do not recommend this restaurant.

Emily Morrell
Emily Morrell

Don’t waste your money here. We waited 30 minutes for soft drinks and another 50 minutes for food. We were seated right at the back and it felt like they forgot about us half of the time. The steak was mainly fat, the seafood paella had barely any fish. And the spaghetti Bolognese was cold. Food is overpriced and not tasty at all.

Emma Zarrat
Emma Zarrat

Honestly, I don't write reviews often, but I feel I must today. If I could leave no stars, I would. Heed the warning about not eating here if you're not Spanish, it's unfortunately very true. I ordered a steak well done, from an English speaking waitress. It came bloody, twice. Third time, a little less bloody, but still nowhere near well done. My husband asked for ice for his drink, never came. In the beginning we asked for a table by the fountain, but were told it was reserved. It remained empty until 5 minutes before we left. Oh, and they add the taxes to the price on the menu, which is not the norm at any other places we've been to in Spain. Seems like another chance for them to stick it to the tourist. Unpleasant experience over all. Stay away at all costs.

Inicia sesión para dejar una reseña

Iniciar sesión
👑 ¿Es tuyo? ¡Reclámalo GRATIS!

Elimina anuncios y gestiona tu menú

Explora tu zona

Más restaurantes en Salou →
📸

96 Fotos

Explora las fotos de D'Albert

D'Albert
D'Albert
D'Albert
D'Albert
D'Albert
+91 Más
📍

Información de D'Albert

Cómo llegar

Edificio Miramar Puerto, s/n, 43840 Salou, Tarragona, Spain

Cargando mapa...
D'Albert
Toca para direcciones

Destacados

💬
Muchas Reseñas
1387 reseñas
💰
Precio Moderado
Nivel de precios
👨‍🍳
mediterranean
Tipo de cocina

Servicios

🥞 Desayuno
🥐 Brunch
🍽️ Almuerzo
🍾 Cena
Café
🍰 Postres
🚚 Delivery
🍴 Comer en el Local

Opciones de Comedor

🍽️ Comer en el Local
🚚 Delivery

Información del Restaurante

🕐 Horario Hoy
1-5PM, 7-11PM
Valoración
3.9/5
💬 Reseñas
1,387
💰 Nivel de Precios
$$
📞 Teléfono
+34 977 38 27 67
🌐 Sitio Web
www.dalbert.es
📋 Menú
Ver Menú

Comodidades

🅿️ Aparcamiento
🌿 Terraza
Accesible en Silla de Ruedas
🚻 Baño
💳 Tarjetas de Crédito
📱 Pagos Móviles
🏘️

El Área

Ubicación

Edificio Miramar Puerto, s/n, 43840 Salou, Tarragona, Spain

📍 Explorar el Área

Weather
19°
Clima actualizado cada hora · Empleos y eventos actualizados diariamente
iglesia de Santa María del Mar Patrimonio

Salou

A 190m
Apartaments Sol i Mar (Salou) Patrimonio

building in Salou, Spain

A 203m
Biblioteca Pública Municipal de Salou Patrimonio

biblioteca en España

A 243m
Estació del Carrilet

building in Salou (Catalonia)

A 353m
Museo del esmalte contemporáneo
A 425m
Playa de Levante

playa en Salou (España)

A 582m
Monument a Jaume I

Historic building in Salou (Catalonia)

A 614m
Sant Ramon Nonat

Historic building in Salou (Catalonia)

A 723m
🎮

Juegos

🎮 ¡Gana Puntos Mientras Exploras!

Juega Find Me y canjea puntos por descuentos en D'Albert y otros restaurantes

🎮

¡Gana Puntos en D'Albert!

Juega Find Me y canjea recompensas aquí

Gana puntos extra y canjéalos por recompensas de D'Albert

🏆 Recompensas de D'Albert

💰

Descuento 10%

En D'Albert

1000 pts
Disponible
🍽️

Aperitivo Gratis

En tu próxima visita

2500 pts
Limitado
👑

Mesa VIP

Experiencia premium

5000 pts
Exclusivo

para canjear recompensas y obtener puntos

📋 ¿Cómo Funcionan los premios?

1

Juega Find Me

Cada 100 puntos de score = 1 punto de recompensa

2

Acumula Puntos

Los workers obtienen 2x puntos por partida

3

Canjea Recompensas

Descuentos, comida gratis y experiencias VIP

Llamar
Deja una reseña en Google
👑

¿Es tuyo? ¡Reclámalo GRATIS!

Elimina anuncios y gestiona tu menú

Inicia sesión y juega

¡Revisa tu correo!

Sin contraseña — te enviamos un enlace por email

Te enviamos un enlace de acceso

Revisa tu carpeta de spam si no lo ves