María Pérez Antojitos Mexicanos
Mexican · Manzanillo
À propos de María Pérez Antojitos Mexicanos
María Pérez Antojitos Mexicanos is a restaurant in Manzanillo, Manzanillo. Rated 4.5 out of 5 by guests. Check the opening hours and menu for the latest availability.
Ce que disent les clients de María Pérez Antojitos Mexicanos
María Pérez Antojitos Mexicanos destaca por su ambiente agradable y familiar, con opciones veganas y un servicio atento. Los clientes elogian la comida casera y la atmósfera acogedora, ideal para desconectar y disfrutar de una buena cerveza. Algunos mencionan demoras en el servicio.
Plats populaires
Idéal pour
Tip: Ideal para ir a tomar unas cervezas y desconectar. Si buscas opciones veganas, la tarta de verduras y la hamburguesa vegana son muy recomendables.
Services
À voir à proximité
Données de Wikidata
Explorez les environs de María Pérez Antojitos Mexicanos
María Pérez Antojitos Mexicanos est situé à Manzanillo, entouré de lieux d'intérêt culturel et historique. Voici quelques-uns des points les plus remarquables à proximité.
Patrimoine Historique
- Despatx Camps Germans (A 145m) — building in Sabadell, Spain Bien cultural parte del patrimonio cultural de Cataluña
- Monumento a Anselm Clavé (A 149m) — monument in Sabadell, Spain Bien Cultural de Interés Local
- Cal Marcet (A 256m) — building in Sabadell, Spain Bien cultural parte del patrimonio cultural de Cataluña
- Fàbrica Sallarés Deu (A 409m) — building in Spain Bien Cultural de Interés Local
- Casa al carrer de l'Horta Novella, 27 (A 416m) — building in Sabadell, Spain Bien cultural parte del patrimonio cultural de Cataluña
- Despatx Coromines (A 495m) — building in Sabadell, Spain Bien Cultural de Interés Local
- Departament de Sanitat (A 515m) — building in Sabadell, Spain Bien cultural parte del patrimonio cultural de Cataluña
- Edificio Catalana de Gas (A 529m) — museo de la provincia de Barcelona, (España) Bien Cultural de Interés Local
Édifices Religieux
- Parròquia de la Mare de Déu de Gràcia (A 514m) — church building in Sabadell, Spain
Autres Lieux d'Intérêt
- Biblioteca pública de Grácia (A 463m) — library in Sabadell, Spain
Données de Wikidata
Questions fréquentes sur María Pérez Antojitos Mexicanos
Avis sur María Pérez Antojitos Mexicanos Manzanillo
Acollidor, amable, familiar, bona cuina. Un bon lloc per anar prendre alguna cosa o fer un àpat amb productes de proximitat.
Espai gastronòmic amb ambient senzill, però material de qualitat. Bon lloc per ben menjar sense luxes.
Braves bones, super coca vegana i postres delicioses. En Bernat (cambrer) é adorable!
El millor casal dels països catalans. Bon ambient i bon menjar amb preus populars Recomano tires de pollastre
Molt recomanable! L’Aida, la millor cuinera del mon.
Molt millor que el local del Pablo Iglesias
Un espai cooperatiu, amb productes de qualitat, ecològics i de proximitat. Uns dels millors llocs de Sabadell per sopar o fer uns beures!
Bon menjar, bon beure i bon ambient. No s'admeten actitud masclistes, homofòbiques ni racistes. ✊🏿✊🏾✊
Bar restauran molt guay i amb molt bon ambient. Les coques estan bonissimes
Molt bon restuarant que dona suport a projectes socials. Excel·lent relació qualitat preu
Local molt agradable amb opcions veganes i sense gluten. Molt recomanable
Molt bon lloc per fer unes birres i bon menjar. Visca la terra!
Fan les millors patates braves del planeta
Hi hem estat molt a gust i em menjat molt bé!!
Gent compromesa i bon ambient! Gracies :-)
Menjar boníssim i atenció excel·lent!
Ara que el velòdrom tanca és l'únic lloc de referència de local amb compromís a Sabadell
M'ha agradat molt. Molt a gust. L ambient no pot ser millor! I el que hem menjat estava molt bo!
Molt be, ens agrada tot d.aquest local, el menjar, la gent i tot el que divulga. Enhorabona.
Sembla ser que hi ha hagut canvi amb la direcció del restaurant, ... La veritat és q com els seus predecessors s'ho treballen, s'ho curren!! Hi tornarem segur, seguríssim! Fan menús al migdia i crec q carta a la nit!!
Super agusto amb el servei, el menjar et sorprèn.
Encara no hi he estat, però essent un restaurant amb tanta consciència de classe i amb alternatives vegetarianes, dubto molt que trigui molt a anar-hi. Us dono les cinc estrelles de manera provisional, de ben segur les mantindré un cop hi vagi ✊
És un restaurant cooperatiu excellent i alhora un casal associatiu de referència amb més de 20 anys d història
Tot estava boníssim i l'atenció de 10! Hem estat super a gust.
Espai cultural alternatiu, anticapitalista, feminista i ecologista. Aquí es pot debatre, proposar i engegar iniciatives per construir una societat més justa.
M'agrada molt el rol multifuncional d'aquest espai, que fa de casal a Sabadell. Pots trobar entitats social, de naturalesa ben diversa (culturals, polítiques, esportives, agroalimentàries, etc) , amb les qui sentir-t'hi còmode per col·laborar. Definitivament, el restaurant de la planta baixa juga un paper clau en la dinamització del local, tot donant-li un punt de trobada per xerrar i menjar ben a gust.
Menjar excel·lent, bona selecció de cerveses i un personal molt atent i amable, a més a més, local compromès amb la gent i la cultura.
L’espai és brutal, el servei un 10 i el menjar boníssim!
Un local bonito y bien cuidado. Buen precio, comida y trato.
Un muy buen sitio para cenar con amigos
Cenamos muy b
Los miércoles tienen tapa caña por cada caña una tapa y están muy buenas
Las mejores patatas bravas que jamás he comido!!!
Muy recomendable y variedad en los platos
Un buen ambiente y buena comida
Las mejores hamburguesas de sabadell
Rico
A veces una simple ensalada, un simple bocadillo, t saben a gloria, digue-me exagerat si voleu, pero las veces que he ido he experimentado alimentos sabrosos como pocos. Atención adorable, juventud y frescura.
Muy buen sitio para cenar un sábado noche, buen precio y buena carta 😋 Tienen una pequeña terracita exterior y un local anexó donde se pueden celebrar evento, cómo por ejemplo, sesiones de Quinto.
No dejan entrar fascistas, así que dejo la reseña aquí para acordarme de visitarlo porque un local con esas normas ya es un sitio que merece la pena visitar. Ojalá cunda el ejemplo y haya más locales abiertamente antifascistas.
Muy buen sitio para ir de cena, no abren a mediodia . Hacen unas cosas exquisitas , de esas que no haces en casa ni de coña. Me encantó
Sitio muy chulo, entras y parece el ambiente de fiesta mayor, vasos de plástico duro, que te devuelven el euro cuando lo entregas, vamos que genial,
Me encanta! buen ambiente, la comida genial y el trato estupendo!
Hamburguesas y bravas increíbles buen servicio y buen precio si vas a sabadell tienes que ir
Genial la iniciativa de teatro. La obra y los actores lo mejor en mucho tiempo. Para repetir.
Buena atención y comida muy buena y precios asequibles. También mucha variedad de comida y cervezas
Fantastic place to grab a bite or eat. Great atmosphere and the food is very good.
A very special place. We go there every Epiphany. First to eat some tapas and then to play Quintu.
Very home-made food. Correct service. Very quiet atmosphere because there is a lot of space suitable for autistic people. They have various and old photos.
The space is very clean, the atmosphere is pleasant, the food is delicious, the service is correct, in other words everything is perfect and if we add that they don't let fascists in, you can't ask for anything more.
One of the best places to go in Sabadell. If you pass by Sabadell, you must stop at this popular restaurant in the city. Great local food and nice people.
A special place, where they serve with a very familiar treatment and the food is delicious!! I recommend you go for a beer and then eat any of their dishes, like the full hamburger. 🍔
Bon local indepe i antifa
Local potent feminista i cupaire. Les braves són tremendes i el servei amable i ràpid.
Bon pa amb tomàquet amb embotits i formatges de la terra. Diferents activitats culturals i reivindicatives. Quinto per Nadal.
Un lloc per descobrir el Sabadell alternatiu. Ple d'iniciatives, grups i propostes. Amb bar i restaurant.
Sopar en grup,bona atenció, relació qualitat preu adequada.
Sorprenent. Cuina casolana i molt bon servei. Hummus molt bo. Hi tornarem segur!
Bon lloc per passar una bona estona mentres dones, sopes o prenent un refresc.
El menú diari és de bon nivell i preu excel.lent! La carta no és molt llarga, però igualment treballada. A les nits i dies de futbol hi pots trobar un bon ambient. A més s'hi organitzen xerrades, activitats, sopars al carrer a l'estiu...
Comida con un toque de distincion, cantidad escasa. Postres a mitad de precio q el menu
Sitio chulo pero cervezas algo caras... Una mediana 1.90?
Fuimos por fiesta mayor, estaba muy muy lleno para servir cervezas
Buen ambiente y pinchos riquísimos a muy buen precio.
Muy buen menú...cocina casera
Por ser muy juvenil
Buen ambiente
Muy buena relación calidad para un precio popular incluso sábado, ambiente distendido y personal amable y profesional.
Everything is very good. Independent cup atmosphere. It should be called Can Cupablanca.
Spacious and pleasant place. The food is good. They have a daily menu that includes your choice of patatas bravas or salad, and a burger (just one type) or any of the coca they have. The cocas are delicious! Afterwards, you can choose anything you want off the menu. There are different types of bravas and burgers, so the only thing I would say is that it wouldn't be a bad idea to have a choice on the menu. The prices are great and it's ideal for a group. You should plan ahead.
As a restaurant, it's cozy and offers a good selection of dishes. Very friendly service. The ambiance is interesting, reminiscent of a textile workshop. Despite any reservations I may have had due to its ideological stance, the experience going as a group was very positive, with a quality and affordable menu.
Estaba molt bo, però faltava menjar per un menú de 18€ de sopar.
Al menjar li faltava temps de cocció: les llenties un poc dures, algunes patates tan crues que no es podien menjar i el pastíss de bastanaga tenia una bona part crua. Preu del menú: 16,70€ (+0.50 si beus refresc). Racions escases. Ambient tranquil i agradable. Personal simpàtic.
Bona qualitat, tot estava realment bo i el servei agradable. S’ha de dir que durant tot el sopar em van anar queient gotes de l’aire acondicionat a sobre la taula. Vaig demenar que em busquéssin un altre lloc còmode on poder sopar tranquila i em vaig haver d’espavilar per moure una mica la cadira i perquè el meu sopar no acabés xop.
Vam anar de sopar d'empresa, molt correcte tot. Els postres excel·lents. La música un desastre, però això és culpa meva que no m'agrada lo comercial.
Republica!
Llevaba sin ir 4 años a este sitio, y lamentablemente no es lo que era, Servicio muy muy lento, hamburguesa de casi 10 euros de una calidad bastante pobre, sin salsas ( las pagas aparte si quieres) tardamos casi 2 horas en unas cena de 3 platos. No repetiré desde luego
Small restaurant to have an informal dinner or have a beer in Sabadell, good food and complete selection of beers.
Aquest local ha perdut molt. Abans era un lloc de trobada, ara és tancat quasi sempre.
Em sap greu posar aquesta ressenya però el menjar i el servei d'avui no mereixen més. És una llàstima perquè abans era un lloc que estava bé.
Muy elevado los precios , una hamburguesa 8E. Y muy simple
It took 45 minutes to bring us some bravas and 1:30 for some hamburgers, sandwiches and cakes. But it must be said that the food was good.
Iba a ir a comer, pero por lo visto se dedican al activismo político, y no a la restauración...
Preu totalment desorbitat per la qualitat que tenen. Venen una cosa diferent al que es presuposa. Ambient molt carregat. Qualsevol altre local està millor per parar a menjar una hamburguesa.
Un lloc on no tornar-hi, servei dolent, molt lents i un menjar de escasa qualitat, no m'ha agradat gens. EDIT: Despres de veure la contestacio del propietari, encara mes que mai crec que es un lloc dolent que no mereix ni l'aire que respira. Edit2: el propietari denuncia les opinions que no vol
Horrorosa la comida, todo en mal estado
Un bar donde parece ser no pueden entrar españoles.
Ya me borraron la reseña, el otro fui con mis hijos y fatal, estaba lleno de hooligans borrachos que te mataban con la mirada, espero que cierren este antro
Horrible … servicio malísimo, comida muy floja, mi hija encontró unos pelos en la comida …. Y para colmo es caro…
La gente muy mal educada que se te sienta al lado casi encima y no preguntan quitando las cosas mientras estamos jugando...
Caro y no muy profesional para lo que cobran. Para ser una local alternativo es caro de huevos, no para todo las los bolsillos, para los pijos-progres de Sabadell sí.
I went and it was disappointing, not only the food but also the atmosphere. Furthermore, it's linked to a Catalan political party; they use the street and public services, parking, etc., whenever they want. It's clear the political party is profiting from it; you don't have to be a genius to see it. They have free rein to do whatever they want, they close the street whenever they feel like it, they organize meetings focused on Catalan independence—extremist. It's unbelievable that nobody does anything about it...
Connectez-vous pour laisser un avis
Se connecterSupprimez les pubs et gérez votre menu
Explorez votre quartier
24 Photos
Explorez les photos de María Pérez Antojitos Mexicanos
Informations sur María Pérez Antojitos Mexicanos
Comment s'y rendre
Carrer del Comte Jofre, 30, 08205 Sabadell, Barcelona, Spain
Manzanillo, Manzanillo 08205
Points forts
Services
Options de restauration
Infos Restaurant
Équipements
Le Quartier
Emplacement
Carrer del Comte Jofre, 30, 08205 Sabadell, Barcelona, Spain
Manzanillo, Manzanillo 08205
📍 Explorer le Quartier
building in Sabadell, Spain
monument in Sabadell, Spain
building in Sabadell, Spain
building in Spain
building in Sabadell, Spain
library in Sabadell, Spain
building in Sabadell, Spain
church building in Sabadell, Spain
Jeux
🎮 Gagnez des Points en Explorant !
Jouez à Find Me et échangez des points contre des réductions chez María Pérez Antojitos Mexicanos et d'autres restaurants
Gagnez des Points chez María Pérez Antojitos Mexicanos !
Jouez à Find Me et échangez des récompenses ici
Gagnez des points supplémentaires et échangez-les contre des récompenses de María Pérez Antojitos Mexicanos
🏆 Récompenses de María Pérez Antojitos Mexicanos
Réduction 10%
Chez María Pérez Antojitos Mexicanos
Apéritif Gratuit
Lors de votre prochaine visite
Table VIP
Expérience premium
pour échanger des récompenses et gagner des points
📋 Comment fonctionnent les récompenses ?
Jouez à Find Me
Chaque 100 points de score = 1 point de récompense
Accumulez des Points
Les workers gagnent 2x points par partie
Échangez des Récompenses
Réductions, nourriture gratuite et expériences VIP
C'est le vôtre ? Réclamez-le GRATUITEMENT !
Supprimez les pubs et gérez votre menu