La Patuleria
Pub · Sant Gregori
Informazioni su La Patuleria
La Patuleria is a Pub restaurant in Sant Gregori, Sant Gregori. Rated 4.3 out of 5 by guests. Check the opening hours and menu for the latest availability.
Cosa dicono i clienti di La Patuleria
La Patuleria destaca por sus productos de alta calidad, especialmente sus cruasanes y tartas, como la de tres chocolates. El trato del personal es consistentemente elogiado como agradable, atento y familiar. Algunos clientes mencionan problemas de limpieza y atención desigual.
Piatti popolari
Ideale per
Tip: Ideal para desayunar y disfrutar de un trato familiar. Si vas por la mañana, podrás disfrutar de la bollería recién hecha y un buen café con leche.
Services
Cosa vedere nelle vicinanze
Dati da Wikidata
Esplora i dintorni di La Patuleria
La Patuleria si trova a Sant Gregori, circondato da luoghi di interesse culturale e storico. Ecco alcuni dei punti più notevoli nelle vicinanze.
Patrimonio Storico
- Pla d'en Serra (A 215m) — archaeological site in Gironès, Spain Area of Archaeological Protection
- La Jueria del Centre (A 429m) — archaeological site in Gironès, Spain Area of Archaeological Protection
Altri Luoghi di Interesse
- Monumento a los donantes de sangre en Sant Gregori (A 55m) — Escultura en homenaje a los donantes de sangre.
- Pont d'Argelaguet (A 737m) — bridge in Sant Gregori, Catalonia, Spain
Dati da Wikidata
Domande frequenti su La Patuleria
Recensioni di La Patuleria Sant Gregori
Reposteria boníssima amb un tracte molt correcte, un bon lloc per parar a esmorzar
Bons dolços, tracte amable i bon ambient.
Molt amables i molt bones pastes,pa i pastissos.
Excellent servei, bona pastesseria
Tot boníssim i momt amables
Lloc acollidor. Bon servei. Bon producte
Molt bé
Tot molt bo
Molt agradable
Acogedor,buena calidad de los productos y el servicio
Tranquilidad,relax,Y todo aquello que deseas.
Están muy ricas
Muy bien!!
tiene gran varidad de pastas
Excelente producto artesano
L'Angie i la Viqui són unes grandíssimes professionals, super amables i súper competents. Fan un equip genial. Cada dia vinc a esmorzar i és un plaer.
Tot boníssim en general, però els pastissos, espectaculars. Sempre els encarreguem per celebrar els aniversaris. A destacar el tracte de les dependentes, exquisit. Son unes noies amables, atentes i professionals que et fan sentir molt a gust amb un somriure sempre a la boca.
Es un lloc molt correcte i molt net, el servei super bé les noies molt amables i simpàtiques molt agradables.
Dependentes agradables i bon servei. Lloc acollidor i net. Sempre és un gust tornar-hi
Pa i pastissos d'alta qualitat. També és granja per esmorzar i berenar, fan cafès!
Good coffee, nice terrace, good service. Rad cakes and pastries. Nice pre girona stop.
Excellent, friendly, helpful team serving delicious cakes and coffee in fresh, clean premises.
Un servicio de pastelería muy bien surtido. Con gran variedad de monas de Pascua. Servicio correcto con un local limpio y acogedor. Servicio con terraza nuevo.
Nos hicieron un catering para 8 personas y un pastel perfecto, todo buenissimo, estamos muy satisfechos de como salió todo. Sin duda volveremos. Muy recomendable.
Una bonita cafetería con horno propio, variedad de productos de panadería y también molienda, una agradable sorpresa, con harinas del lugar. Un lugar muy agradable para estas mañanas de invierno.
Una pastelería, granja, horno de pan que tiene buenos pasteles y pastas, buen pan y buen café con leche. Decoración moderna en cuanto a mobiliario e iluminación; Agradable a la vista y que invita al relax.
Genial el trato. Las chicas que trabajan de allí súper majas y atentas. Repito cada semana
Todo delicioso y un trato familiar. Da gusto estar allí. El personal és simplemente una maravilla
He probado casi todos los postres y esta todo buenísimo, es una de mis pastelerías faboritas.
Compre una tarta de tres chocoloates con textura de mouse y un pastelito de brownie y todo exquisito.
Muy buen producto , muy buen servicio y agradables las trabajadoras.
Buen sitio para desayunar, buen servicio y producto de calidad.
Las dependientas muy agradables y los croasanes espectaculares.
Que fan un pá molt bó i val la pena venir desde Taialà per comprar-hit
Bona pastisseria, varietat i amabilitat de tracte. Tornem sovint
Molta varietat i molt bona qualitat
Bon pa i bons pastissos
Bon pa,i bons pastissos
Pa com cal
Nos hicieron un bocadillo vegetal muy a medida!
Buena, magnífica repostería y panaderia
Es una de les pastisseries del poble. També te servei de bar per emorzar o berenar. Es un local grandet i si esta fresquet. El personal es molt atent. El menjar esta molt bo. A nosaltres ens agrada tot el que fan.
Fan bon pa, agafar les banderilles, barres de pa molt bones. També el croissant xocolata el millor de la zona. Es serveixen cafés i esmorzars
A la fleca Noguera de Sant Gregori pastissos i pans d'extraordinaria qualitat. Potser el millor del Gironés. Millorable el servei de cafeteria. Cal una cambrera amb ofici. Resolt aquest aspecte seria un establiment de 5 estrelles.
Molt amables ,rapidament et serveixen i preu el just pel que menjas
La atención ha sido buena, hacen 1 café con leche estupendo y los bocadillos y bollería muy ricos ; el local bonito y limpio
Panadería y pastelería de primera calidad, servicio exquisito
Siempre todo muy bien,
Excelente pastelería,buen trato, limpio , precios razonables
Productos de calidad y n muy buen trato
Pà del bó.
Local agradable; buena calidad de producto; amabilidad y simpatía
Servei de bar lent
El servei es un desastre almenys el dia que jo hi vaig anar i el cafè amb llet a 1,60€ un escàndol.
Regular tirando a mal poco embutido en los bocadillos
Tracte pèssim, productes de mala qualitat, i car. Hem comprat un que havia de ser de festucs, i la buttercream que portava de menta era dolentíssima, tenia gust a sabó... una tartaleta de fruita cremada, i un carrot cake sec. A part caríssim 12 € per tres. m***. No ho recomendem, ni hi tornarem. Val més anar al la secció de fleca i pastisseria del supermercat del costat...
Tracte de personal una mica borde. No es molt normal que la dependenta estigui parlant amb el personal fora del mostrador, asentada a una taula de la clientela
Solo 2 clientes al entrar y cuando pedí un cortado y una pasta , solo me trajeron la pasta mientras hablando con uno de ls clientes y ellas, y yo esperando el cortado y si no les digo no melo tomo porque se le olvidó, aparte esta sucio no barren, todo el suelo lleno de sobras
Tienen diferencia con el cliente local,mal a mi parecer no sis comerciante ¡ !
Sitio sucio y mal atencion a los clientes.
Accedi per lasciare una recensione
AccediRimuovi annunci e gestisci il menu
Esplora la tua zona
5 Foto
Esplora le foto di La Patuleria
Informazioni su La Patuleria
Come arrivare
MNxjde Girona, 7, 17150 Sant Gregori, Girona, Spain
Punti salienti
Servizi
Opzioni di ristorazione
Info Ristorante
Servizi
Il Quartiere
Posizione
MNxjde Girona, 7, 17150 Sant Gregori, Girona, Spain
📍 Esplora il Quartiere
Escultura en homenaje a los donantes de sangre.
archaeological site in Gironès, Spain
archaeological site in Gironès, Spain
bridge in Sant Gregori, Catalonia, Spain
Giochi
🎮 Guadagna Punti Mentre Esplori!
Gioca a Find Me e riscatta punti per sconti da La Patuleria e altri ristoranti
Guadagna Punti da La Patuleria!
Gioca a Find Me e riscatta ricompense qui
Guadagna punti extra e riscattali per ricompense da La Patuleria
🏆 Ricompense di La Patuleria
Sconto 10%
Da La Patuleria
Antipasto Gratis
Alla tua prossima visita
Tavolo VIP
Esperienza premium
per riscattare ricompense e guadagnare punti
📋 Come funzionano le ricompense?
Gioca a Find Me
Ogni 100 punti score = 1 punto ricompensa
Accumula Punti
I worker ottengono 2x punti per partita
Riscatta Ricompense
Sconti, cibo gratis ed esperienze VIP
È tuo? Rivendicalo GRATIS!
Rimuovi annunci e gestisci il menu