Menú
Restaurant Mas Botins
PosDo

© 2026 PosDo · v3.0

Sant Cugat Sesgarrigues

Restaurant Mas Botins

★★★★ 4.3 · 120 reseñas

Restaurant Mas Botins, ubicado en Sant Cugat Sesgarrigues, ofrece una experiencia gastronómica completa. Con una valoración de 4.3 estrellas basada en 163 reseñas, nos esforzamos por brindar un servicio de calidad. Disponemos de opciones para todos los gustos, desde desayunos y a...

Restaurant Mas Botins

Sant Cugat Sesgarrigues

4.3 · 163 ressenyes Google

Horari de Restaurant Mas Botins

Dilluns 12:00–23:00
Dimarts 12:00–23:00
Dimecres 12:00–23:00
Dijous 12:00–23:00
Divendres 12:00–23:30
Dissabte 12:00–23:30
Diumenge 12:00–22:00
www.masbotins.cat

Sobre Restaurant Mas Botins

Restaurant Mas Botins, ubicado en Sant Cugat Sesgarrigues, ofrece una experiencia gastronómica completa. Con una valoración de 4.3 estrellas basada en 163 reseñas, nos esforzamos por brindar un servicio de calidad. Disponemos de opciones para todos los gustos, desde desayunos y almuerzos hasta delic...

Restaurant Mas Botins, ubicado en Sant Cugat Sesgarrigues, ofrece una experiencia gastronómica completa. Con una valoración de 4.3 estrellas basada en 163 reseñas, nos esforzamos por brindar un servicio de calidad. Disponemos de opciones para todos los gustos, desde desayunos y almuerzos hasta deliciosos postres. Contamos con servicio de bar, una selección de vinos y ofrecemos la posibilidad de disfrutar de tu comida en nuestro local o para llevar. Aceptamos tarjetas de débito y crédito, además de pagos móviles NFC. Somos un restaurante familiar, ideal para disfrutar con niños.

Què diuen els clients de Restaurant Mas Botins

Mas Botins es una masía acogedora con comida catalana casera de buena calidad, especialmente las carnes y el pulpo a la brasa. Destacan la amabilidad del personal y el ambiente tranquilo, aunque algunos clientes han tenido malas experiencias con los calçots y el servicio.

Plats populars

caracoles carnes pulpo a la brasa calçotada (3) cordero croquetas bacalao con tomate costillas de cordero

Ideal per a

Parelles Famílies Grups Celebracions Locals

Tip: Ideal para comer y disfrutar sin prisas en un ambiente tranquilo, especialmente si buscas cocina catalana casera. Los viernes noche hay conciertos.

Services

🅿️ Parking 🌅 Petit-déjeuner 🍽️ Déjeuner

Què veure a prop

la Torre/Los Cinco Hermanos/Torre Vermella
A 580m

la Torre/Los Cinco Hermanos/Torre Vermella

edificio

Veure detalls
Santa Maria de Santa Fe del Penedès
Patrimoni
A 936m

Santa Maria de Santa Fe del Penedès

iglesia

Veure detalls
Campana En Record de Mossèn Julià Altet i els Campaners de Santa Fe
A 938m

Campana En Record de Mossèn Julià Altet i els Campaners de Santa Fe

monumento

Veure detalls
Monumento a los donantes de sangre en Santa Fe del Penedès
A 941m

Monumento a los donantes de sangre en Santa Fe del Penedès

monumento

Veure detalls
La Cooperativa
Patrimoni
A 955m

La Cooperativa

edificio

Veure detalls

Dades de Wikidata

Explora els voltants de Restaurant Mas Botins

Restaurant Mas Botins es troba a Sant Cugat Sesgarrigues, envoltat de llocs d'interès cultural i històric. Aquests són alguns dels punts més destacats als voltants.

Patrimoni Històric

  • Santa Maria de Santa Fe del Penedès (A 936m) — church building in Santa Fe del Penedès, Spain Bien cultural parte del patrimonio cultural de Cataluña
  • La Cooperativa (A 955m) — building in Santa Fe del Penedès, Spain Bien cultural parte del patrimonio cultural de Cataluña

Altres Llocs d'Interès

  • la Torre/Los Cinco Hermanos/Torre Vermella (A 580m) — building in Avinyonet del Penedès (Catalonia)
  • Campana En Record de Mossèn Julià Altet i els Campaners de Santa Fe (A 938m) — urban element in Santa Fe del Penedès (Catalonia)
  • Monumento a los donantes de sangre en Santa Fe del Penedès (A 941m) — escultura en homenaje a los donantes de sangre

Dades de Wikidata

Preguntes freqüents sobre Restaurant Mas Botins

Restaurant Mas Botins es troba a Lugar Botins, 0 S N, 08792 Santa Fe del Penedès, Barcelona, Spain, Sant Cugat Sesgarrigues.
A prop de Restaurant Mas Botins es troben llocs d'interès com la Torre/Los Cinco Hermanos/Torre Vermella, Santa Maria de Santa Fe del Penedès, Campana En Record de Mossèn Julià Altet i els Campaners de Santa Fe, Monumento a los donantes de sangre en Santa Fe del Penedès.
Restaurant Mas Botins té horari d'atenció. Consulta el perfil per horaris actualitzats.
Restaurant Mas Botins ofereix els serveis següents: menjar al local, per emportar.
Els plats més recomanats a Restaurant Mas Botins segons les opinions dels clients són: caracoles, carnes, pulpo a la brasa, calçotada, cordero.
Restaurant Mas Botins és ideal per a parelles, famílies, grups, celebracions, locals.
Mas Botins es una masía acogedora con comida catalana casera de buena calidad, especialmente las carnes y el pulpo a la brasa. Destacan la amabilidad del personal y el ambiente tranquilo, aunque algunos clientes han tenido malas experiencias con los calçots y el servicio.
Ideal para comer y disfrutar sin prisas en un ambiente tranquilo, especialmente si buscas cocina catalana casera. Los viernes noche hay conciertos.
163
Ressenyes

Opinions de Restaurant Mas Botins Sant Cugat Sesgarrigues

4.3
163
5★
69%
4★
16%
3★
5%
2★
2%
1★
9%
Ressenyes (120)
A
Alberto Perez

Buen restaurante ..muy buena ambientación....quizás el único pero más cantidad en raciones..por lo demás bien

M
Marcos Vidal

Menú calçotada espectacular. Relación calidad-precio espectacular. Nos hemos sentido como en casa . Y el servicio...no hay estrellas suficientes para darles. Repetiremos seguro.

E
Encarni Ruiz Manzano

Comida casera, buena camareros simpati os.

E
Enrique Morales

Todo perfecto, servicio despacio como me gusta en una masía, sin agobios, es un lugar para comer y disfrutar sin prisas.

D
Dani Pica Martin

Todo fue genial, fuimos a celebrar un cumpleaños y todo fue genial. El personal amable, la comida muy buena y en general todo perfecto. Nos llevamos una gran experiencia del lugar. El único pequeño problema es el desvío desde la carretera algo confuso y poco indicado.

E
Emi

Han cambiado de propietarios,gente con ganas de trabajar y ganas de hacer cositas Esta muy bien los conciertos de los viernes noche está muy bien pensado cena a la fresca acompañada de un buen espectáculo

L
Laia Marín

La comida muy muy buena y el precio bien. La atención y servicio también bien. El jefe muy simpático. Nos estuvo contando la tradición de la receta de sus caracoles, que están increíbles.

L
Laura Valverde Sánchez

Comida muy buena. Sin grandes pretensiones. Comida típica catalana, bien hecha y con buena materia prima. Recomendado 100%

R
Rubén Avila

Una masía apartada por un camino de tierra pero que sin duda vale la pena probar. Ambiente acogedor con comida de calidad.

T
TECNICAUTO VILAFRANCA

Fuimos para la comida de Navidad de la empresa, mejor imposible, un trato exquisito. Hicimos un pica-pica y un segundo a escoger, recomiendo el pato, se deshacía y los postres caseros. En definitiva volveremos muy recomendable un 10 de 10.

J
Jofre Folch

Un lugar entrañable para tomar un buen menú con carne a la brasa, vino y postres incluidos, y a buen precio. Los dueños son muy amables y el servicio es rápidisimo. Fantásticas vistas a la montaña de Montserrat. Sin duda, totalmente recomendable!!

X
Xevi Subi

Restaurante con diferentes salas amplias; Tipo de cocina: catalana (también calçotades); Especialidad: brasa; Desayunos de tenedor; posibilidad de cenas de empresa. Amplia terraza a nivel del suelo

C
Catalina Rodríguez Metaute

Fue muy agradable, la comida es de muy buena calidad, variada y generosa en sus porciones

L
LAURA MARITZA VARON

Lo hemos pasado espectacular el lugar es increíble, acojedor el servicio inigualable muy atentos y el personal muy agradable. Sin duda un lugar donde repetiría.

M
Miguel Angel Alvarez Galera

Menú diari económico pero de categoría. Carta fin de semana con buena gastronomía y precios moderados. Absolutamente recomendable.

A
Antonio García Ucles

Muy buen trato por parte de todo el personal en especial su dueño un tipo muy interesante respecto a la zona y sus culturas por no hablar del sitio muy peculiar y encantador datado en el siglo Xll

L
Liliana Seician “accbcn”

Comida de muy buena calidad, servicio tipo masía muy bien! Un poco escondido pero vale la pena buscarlo.

A
Ana Jordan Jordan

Masia con mucho encanto,menú casero diario de calidad y un buen servicio.Fin de semana de brasa.Un buen paseo entre viñas en un entorno precioso.

S
Silvia C. M

Mas Botins en Santa Fe del Penedès es de esos sitios que enamoran. Buen rollo, comida casera de verdad y un ambiente tranquilo rodeado de naturaleza. Todo lo que probamos estaba brutal, sobre todo las carnes y el pulpo a la brasa. Un trato muy correcto. Dispone de un amplia terraza para poder tomar los cafes y disfrutar al aire libre. Muy recomendando.

M
Manel Marcén Herrero

Un restaurante con elaboración de comida catalana, es excelente el trato y el espacio en el que se encuentra el restaurante. Hoy hemos ido a comer y el servicio ha sido rápido a la hora de servir, la calidad de la comida excelente apoyando el producto del km0, volveremos a repetir. Enhorabuena por el buen trabajo

Silvia C. M
Silvia C. M

Mas Botins en Santa Fe del Penedès es de esos sitios que enamoran. Buen rollo, comida casera de verdad y un ambiente tranquilo rodeado de naturaleza. Todo lo que probamos estaba brutal, sobre todo las carnes y el pulpo a la brasa. Un trato muy correcto. Dispone de un amplia terraza para poder tomar los cafes y disfrutar al aire libre. Muy recomendando.

Manel Marcén Herrero
Manel Marcén Herrero

Un restaurante con elaboración de comida catalana, es excelente el trato y el espacio en el que se encuentra el restaurante. Hoy hemos ido a comer y el servicio ha sido rápido a la hora de servir, la calidad de la comida excelente apoyando el producto del km0, volveremos a repetir. Enhorabuena por el buen trabajo

Alberto Perez
Alberto Perez

Buen restaurante ..muy buena ambientación....quizás el único pero más cantidad en raciones..por lo demás bien

Marcos Vidal
Marcos Vidal

Menú calçotada espectacular. Relación calidad-precio espectacular. Nos hemos sentido como en casa . Y el servicio...no hay estrellas suficientes para darles. Repetiremos seguro.

Encarni Ruiz Manzano
Encarni Ruiz Manzano

Comida casera, buena camareros simpati os.

Enrique Morales
Enrique Morales

Todo perfecto, servicio despacio como me gusta en una masía, sin agobios, es un lugar para comer y disfrutar sin prisas.

Emi
Emi

Han cambiado de propietarios,gente con ganas de trabajar y ganas de hacer cositas Esta muy bien los conciertos de los viernes noche está muy bien pensado cena a la fresca acompañada de un buen espectáculo

J
Jaume Olivella Fita

E vingut a esmorzar, i molt be tot! E demanat uns callos, i estaven molt bons, d'aquells que et fan caure la llagrimeta cuan tels menges de lo bons qie stan! El servei molt serio i metodic, molt be! L'ambien, acollidor i l'entorn, com no pot ser d'atre manera al mig del Penedès, que t'envolcalla! Gràcies!

A
Anabel Llopis

Hem anat a dinar en familia.Hem fet menú de calçots . Menjar molt bo, setvei amable i ambient tranquil i familiar.

a
alex llambrich

Calçotada familiar, menjar i veure excel·lent, lloc molt xulo, La gent que no va menjar calçots, també van gaudir del dinar. Se'ns dubte, tornarem. Gràcies!

X
Xavier Lopez Linares

Racions abundants en el pica a pica, els segons tipus salmó, entrecot i estofat molt bons, als peus de porc els hi faltava algo Pero molt correcte tot

J
Josep JC

Un racó agradable el mig del Penedes. Bon menjar, bon servei i bon entorn. Molt recomanable

a
al izquierdo

🔝🔝🔝🔝 Receptes casolanes brillants!! Espai molt agradable

I
Imma Trabal

Hem fet el dinar de Nadal a Mas Botins i ha estat una experiencia de 10 Molt bon producte...cuinat en el seu punt just...Moltes grácies a tot l.equip de Mas Botins!!!

J
Joffre Carrera Ferrer

Bona descoberta!! Menjar amb bona qualitat i quantitat, i l'atenció impecable. I si a més hi afegim el local i el seu entorn... Hi tornarem segur!!

J
Josep Vidal

Tenen ganes de que marxis content. Hem anat un grup i tos hem disfrutat del dinar.

M
Maria jose Garcia rodriguez

Super bé cuina catalana per excelència plats super havíem acollidor i sitio perfecte per aparcart el cotxe entre vinyes 😍😍😍😍🥂🥂🎊🎊🎉🎉🎊🎊🥂

R
Rosa García

Acaba d’inagurar la Nuria Raventos aquesta maravellosa masia!!! Veniu a gaudir de la millor cuina del penedes

L
Laia SS

Excelent, gracies familia! Repetirem 100%

M
Marc 13

Un Bon lloc per esmorsar i dinar Molt bona cuina Bon servei Atents Amables Simpatics O recomano Un 10

I
Ivet S

Restaurant acollidor, molt amables el menjar molt bé, personal atén i tot net.

R
Ruth Esteban

Lloc molt acollidor. Menjar abundant i molt bó. Música i servei de 10!

X
Xavier Albà

La nova direcció fa molt bona feina amb productes de qualitat.

J
Jordi Castello Ferrera

Masia autèntica, be de preu i menjar senzill pero bo

J
Jaume Marti Mateu

Ens ha agradat molt tot molt bo i molt bon servei.

O
Oscar Arroyo

La veritat el menjar molt dolent!!!!

E
Eusebi Oca

Exelent relacio qualitat/preu Tornarem

D
Diego Diez de los Rios

M'ha agradat molt, recomanable 👍✌️

J
Joan CS

Bon menú

C
Carles Ibañez Llorens

Excel·lent menú diari.

J
JOSEP DOMENECH PONS

Molt bona, per tornar-hi

j
julia puig duran

Bon descobriment al penedès després d’un dia de excursió entre caves. El personal molt amanle i els plats bonissims. Els cargols amb salsa i el xai un 10! Enhorabona!!

J
Jazz Cab

A l'altra banda d'una porta d'entrada senzilla, vam trobar un restaurant encantador i acollidor. Van reobrir, després d'un llarg temps tancats, fa menys de 4 mesos i ho han fet amb força i caliu. Erem un grup de 10 adults i dos nens, i tots vam acabar contents amb el menjar. Els 10 vam fer el menú calçotada (40 euros), i tots vam quedar satisfets. El vi negre, l'únic punt feble. El servei de les dues cambreres, impecable.

L
Lourdes Álvarez Márquez

Una joia amagada! El menjar casolà que fan aquestes noies és senzillament espectacular. Cada plat té el gust autèntic de la cuina de la iaia, fet amb amor i ingredients de qualitat. A més, el tracte és immillorable, et fan sentir com a casa des del primer moment. Un lloc per tornar-hi sense dubte!

J
Joan Mestre i Montané

Primera i no última vegada que hi anirem. El lloc, de 10. El servei amable, respectuós i proper. El menjar molt molt bo i servit amb rapidesa. Totalment recomanable. Felicitats a aquest jovent emprenedor. 💪🏼👍🏼

S
Salvador Busquets Gol

Dinar perfecte. Cargols boníssim. Servei impecable. Recomanable 100 x 100.

J
Jordi Escruela

Molta calitat en el menjar una carta en varietat ,postres casolans ,menú entre semana i festius servei molt vo i atent,et fan sentí com a casa ,el restaurante molt maco una decoración de masía catalana, tornarem

R
Rosa Maria

Vam fer una trobada familiar a mitjans d'Octubre. Felicitem a la cuinera, al personal que ens vam fer sentir com a casa. Vam escollir un menú de grup. Tot estava perfecte del començament fins als postres. Un lloc per tornar-hi.

M
Maria Vidal

Vam anar tota una colla d'amics, vam dinar molt bé, tot molt bó, servei ràpid i atent, a destacar les carns a la brasa, molt ben fetes, i els guissats classics de cuina catalana, tot un encert, repetirem sens dubte!!

P
Pau BM

Un lloc que respira "estiu". Hi vam anar ahir per sopar. Feia temps que no sentia aquesta nostàlgia per estius passats. Tot: l'ambient, el menjar, el servei, em van fer transportar-me a un temps on tot era més senzill i bo. El menjar: una qualitat i quantitat excel·lents, amb el gust de les receptes de l'àvia. Molt recomanat. Val la pena anar-hi, encara que no vingui de pas.

J
Jaume Mare

Han obert fa poques setmanes i el tracte i el menjar és boníssim. Plats ben presentats i elaborats amb varietat per a tots els gustos. Tracte molt familiar. Espai molt cuidat i agradable. Recomenable 100%.

M
Maria Llopart

Ha sigut fantàsica l’experiencia! Molt bon menjar, té el mateix gust que el menjar de la mare, servei excel·lent! El pastís de tres xocolates és espectacular ☺️ El lloc és molt agradable i el solet de la terrassa inmillorable! Tornarem!

V
Verónica González Amor

Es la primera vegada que anem, vivim proper al lloc. Es un lloc molt agradable, molt net, familiar, preus assequibles i amb un gran valor arquitectònic. Molt recomanable.

A
Adrià Fernández Guxens

Hi hem anat avui a fer el dinar de Nadal i ha anat tot perfecte. El servei molt atent, el menjar boníssim i l’ambient inmillorable. Repetirem segur!

L
Lluis Simó

Mui típico almorze mui bien lo recomiendo

D
Domingo Ramón Cazorla Bueno

Masía acogedora para comer sin prisa i con compañia

A
Antonio R.

Todo muy bueno y muy rápido, recomendable.

J
Javier Pérez Caro
I
Ignasi Ràfols
M
Marina Barnils Cutillas

Molt bon servei, lloc acollidor i molt tranquil, servei molt ràpid, contundent i molt bona qualitat! Qualitat preu genial, hem fet el menú i perfecte. És un lloc preciós amb unes vistes impressionants i tenen una terrassa enorme. Val la pena, tornarem.

C
CARLES A

Siempre nos tratan de forma impecable y se come muy bien.

M
MARI FUENTES GARCIA

Todo genial celebramos un Cumpleaños y fuentes genial la comida muy buena 100/100 recomendables.

A
ANA QUESADA

Un restaurante cerca de casa que lo tiene todo, buena comida, buen servicio, aparcamiento gratis y un personal insuperable!!

M
Mario Grima

Buena cocina, buen trato y buen precio. Recomiendo 100%

P
Pedro Garcia

Rápido y muy buena comida. Y muy amables. Lo recomiendo 100x100

O
OSCAR BANQUELLS FLORES

Menú del dia 16€. Muy recomendable.

Catalina Rodríguez Metaute
Catalina Rodríguez Metaute

Fue muy agradable, la comida es de muy buena calidad, variada y generosa en sus porciones

Dani Pica Martin
Dani Pica Martin

Todo fue genial, fuimos a celebrar un cumpleaños y todo fue genial. El personal amable, la comida muy buena y en general todo perfecto. Nos llevamos una gran experiencia del lugar. El único pequeño problema es el desvío desde la carretera algo confuso y poco indicado.

Rubén Avila
Rubén Avila

Una masía apartada por un camino de tierra pero que sin duda vale la pena probar. Ambiente acogedor con comida de calidad.

Laia Marín
Laia Marín

La comida muy muy buena y el precio bien. La atención y servicio también bien. El jefe muy simpático. Nos estuvo contando la tradición de la receta de sus caracoles, que están increíbles.

Laura Valverde Sánchez
Laura Valverde Sánchez

Comida muy buena. Sin grandes pretensiones. Comida típica catalana, bien hecha y con buena materia prima. Recomendado 100%

M
Mar

Fuimos para un aniversario, pedimos la calçotada, espectacular calidad precio, trato muy bueno, nos hicieron sentir muy bien. Gente joven con muchas ganas. Volveremos.

A
Alfonso Cusido molet

Fantastico lugar y muy buena gente dispensando una buena cocina catalana. Quizas, un poco corta en cuanto a cocina penedesenca, pero muy decente. Felicidades y animos.

t
toni cendros

Buen sitio para comer brasa tanto en menú como en carta. El servicio normal, en hora punta un poco lento.

M
Marc Pages Mateu

Menú molt econòmic però amb molts plats amb suplement, l'espai rústic disposen de varies sales.

I
Isabel Bove Moncusi

Falta professionalitat en el servei Algun plat qualitat/ preu no equitatiu Vam quedar un pel decebuts Tot i que he de dir que amables ho son i es per aixo que Provarem un altre dia

M
Marc Marrugat

Local, masia antiga. Dinar a la carta. Menjador una mica sorollós. Filet a la brasa molt bó.

J
Josep Lloret

Tot molt bo i bé de preu

J
JAVIER OLEA
L
Lluis Marcos

Masia molt ben cuidada. Ambient tradicional català. El servei atent. El menjar pot millorar una mica. L'accés no és fàcil. Un cop hi ets té molt aparcament.

A
ADRI G.

Molt amables amb el tracte. Bona relació qualitat-preu. Cambrers sempre predisposats. Per dir un què, la salsa dels cargols, podria ser una mica més potent. L'entrecot estava boníssim. Els postres molt bons.

A
Albert Pujol Bonet

Fa una mica mes d'un any vam estar pero la experincia no va ser gaire bona , pero fa uns dies una coneguda es va comentar que fa 9 mesos aprox van canviar de propietari i la veritat que hem tornat i hem gaudit , hi ha aparcament i el menjar es de qualitat, preu correcte per posar un pero canviaria el tipus de nata del flam per ser mes bo tornarem

J
Joaquin Castillero

Comida casera muy buena, y a un buen precio, los entrantes algo flojos, pero buenos

Mar
Mar

Fuimos para un aniversario, pedimos la calçotada, espectacular calidad precio, trato muy bueno, nos hicieron sentir muy bien. Gente joven con muchas ganas. Volveremos.

Alfonso Cusido molet
Alfonso Cusido molet

Fantastico lugar y muy buena gente dispensando una buena cocina catalana. Quizas, un poco corta en cuanto a cocina penedesenca, pero muy decente. Felicidades y animos.

L
Lorens Chechu

El local está bien, es una típica masia aislada de la zona. El servicio es rápido y amable. Pero con los calçots casi se podia hacer ensalada de lo gordos y crudos que estaban, y aunque se lo comentamos a la camarera, la segunda teja fue peor, aun mas crudos. Lo salva que el vino de la calsutada es de calidad y la carne aunque no muy abundante, es suficiente y buena, cocinada con fuego de leña.

G
Germán Rubio

Cuenta con una clientela numerosa, supongo que el precio es un buen gancho, pero en mi caso, "creo que una vez fui y no volví", como reza la frase. La comida es muy justita, normal, no esta mal pero tampoco amerita una reserva y dejar pasar la oportunidad de ir a otro lugar, mejor buscar otras opciones. De mi primer plato, unas verduras a la brasa, solo se salva eso, el gustito a brasa, porque las verduras estaban muy hechas, blanduchas y mal presentadas (podrían mejorar el emplatado, no cuesta mucho y el producto mejora, recordad que la primera impresión es visual). De segundo un Pulpo también a la brasa, un reto de elección, pues es un producto que si no sabes tratar, mejor no lo ofrezcas, y definitivamente NO lo saben tratar. El postre es el final y tendría que dejarte una buena impresión, pero tampoco. Pedí lo más sencillo de hacer y emplatar, Miel y Mato .. El mato parecía de supermercado, para un restaurante de campo, un gran error y la miel de esa que compras en bote plástico, total que me quede sin final feliz. El servicio se salva, son rápidas, amables y valientes, porque se exponen a reclamaciones que no son su responsabilidad. La masia es muy bonita, pero mira por donde se ve poco mimada. La barra es de bar de carretera en el desierto y las neveras (benditas y horrorosas neveras) afean que da lástima. En resumen: tenía una gran expectativa y me he llevado una gran desilusión.

e
elivianv Vian

Esperant la reobertura amb menjars saludables i artesanals

F
Francisco Majó Buj

Avui hem fet calçotada, tot molt bé excepte quan a arribat l'hora de la parrillada dos trossets de cansalada una butifarra, dos costelles petites, mitja patata al caliu i una carxofa. Dos postres a escollir un. Considero preu qualitat descompensat (40 euros). Cal dir que el tracte del personal immillorable, restaurant net, masia confortable i un bon parking. Són joves i espero que aquesta ressenya sigui constructiva per la millora.

V
Vicenc Trotonda Alemany

Masía de canpo

Germán Rubio
Germán Rubio

Cuenta con una clientela numerosa, supongo que el precio es un buen gancho, pero en mi caso, "creo que una vez fui y no volví", como reza la frase. La comida es muy justita, normal, no esta mal pero tampoco amerita una reserva y dejar pasar la oportunidad de ir a otro lugar, mejor buscar otras opciones. De mi primer plato, unas verduras a la brasa, solo se salva eso, el gustito a brasa, porque las verduras estaban muy hechas, blanduchas y mal presentadas (podrían mejorar el emplatado, no cuesta mucho y el producto mejora, recordad que la primera impresión es visual). De segundo un Pulpo también a la brasa, un reto de elección, pues es un producto que si no sabes tratar, mejor no lo ofrezcas, y definitivamente NO lo saben tratar. El postre es el final y tendría que dejarte una buena impresión, pero tampoco. Pedí lo más sencillo de hacer y emplatar, Miel y Mato .. El mato parecía de supermercado, para un restaurante de campo, un gran error y la miel de esa que compras en bote plástico, total que me quede sin final feliz. El servicio se salva, son rápidas, amables y valientes, porque se exponen a reclamaciones que no son su responsabilidad. La masia es muy bonita, pero mira por donde se ve poco mimada. La barra es de bar de carretera en el desierto y las neveras (benditas y horrorosas neveras) afean que da lástima. En resumen: tenía una gran expectativa y me he llevado una gran desilusión.

Lorens Chechu
Lorens Chechu

El local está bien, es una típica masia aislada de la zona. El servicio es rápido y amable. Pero con los calçots casi se podia hacer ensalada de lo gordos y crudos que estaban, y aunque se lo comentamos a la camarera, la segunda teja fue peor, aun mas crudos. Lo salva que el vino de la calsutada es de calidad y la carne aunque no muy abundante, es suficiente y buena, cocinada con fuego de leña.

T
Teda Fotos

Decepción. Hemos comido calçotada limitada. Menú de 41€. Los calcots nos los han servido frios.Nos hemos quejado y los han traído recalentados.Y otra nueva tanda recalentada. La salsa no nos ha gustado nada (es una opinión personal). La carne de cordero poco hecha. Nos hemos quejado y ha vuelto igual. El servicio regular...poco experimentado y ante las quejas como que les daba igual. Mala experiencia.

Teda Fotos
Teda Fotos

Decepción. Hemos comido calçotada limitada. Menú de 41€. Los calcots nos los han servido frios.Nos hemos quejado y los han traído recalentados.Y otra nueva tanda recalentada. La salsa no nos ha gustado nada (es una opinión personal). La carne de cordero poco hecha. Nos hemos quejado y ha vuelto igual. El servicio regular...poco experimentado y ante las quejas como que les daba igual. Mala experiencia.

J
Jordi Oliva

Fatal...no lo recomiendo...calçots ?? No idea tienen de hacer calçots...asquerosos, lo siento.... La "parrillada" uuufff dejaba mucho que desear, la butifarra de las peores que he comido...una pena , ya que la masía está rodeada de viñedos...pero la "chica" que lo regente, no tiene idea de tratar al público...una pena pero no volveré, hay sitios en la zona que son muyyyyy mejores...el menú de calçotada 38€ es una estafa, entre cafés y demás nos salió la broma más de 40 €. En fin se agradece la chica que nos atendió en la mesa, se merece mencionarlo porque al menos tenía simpatía y ganas de hacerlo bien....saludos

P
Pedro Cobos Vázquez

Bueno, para empezar, la croquetas no son caseras como pone, son congeladas el bacalao con tomate un fraude calentado al microondas y las costillas de cordero refritas en la sartén, un calor insoportable porque no quieren poner el aire acondicionado. Una lastima de restaurante, con lo que era más botins, no lo recomiendo, me sabe muy mal.

M
Marc Mir

Sitio horrible y sucio. Comida, nefasta. Trato fatal, camareros jovenes y simpáticos pero dueños maleducados, . La hija maltrata a los clientes. Lo hemos visto en la mesa de al lado y cuando los comensales se han quejado, ha salido toda la familia a insultarlos. Horroroso. No iremos nunca más.

C
Carlos Borreguero Vega

Calçotada fría del día anterior, la Carne dudas si son sobras de otras mesas ya que está toda amontonada y fría de narices. Una vergüenza

I
Irene Acevedo Romero

Ho hem trobat tancat.

E
Esteve Rodrigo

Jà en la porta la gent comentaba que els preus eren molt car i nosaltres dues persones dues amanides,tres mini costelletes de xai + un mini tros de "carn" +dues ,cremes catalanes ...88.OO € vossaltres mateixos

M
MA ASSUMPTA TORRAS SABAT

Menjar mediocre. Soc amant de les carxofes i no me l he pogut menjar. Fan veure que el menjar és a la brasa i és al forn. La pitjor calçotada. Però encara pitjor el tracte. La filla dels amos és una malcarada prepotent que no té idea de res, ni de tractar bé la gent ni de restauració. Tancaran aviat!

A
Assumpta Torras

Fatal. Menjar horrorós i mal tracte, sobretot per part de la filla dels amos. Una noia sense experiència, antipàtica i prepotent. El menjar al forn i fan veure que és a la brasa. No val res.

a
amanda piñol navarro

No hem menjat gaire bé, tot plegat molt mediocre. Però l'atenció d'una cambrera ha sigut nefasta, com mai m'havia passat. No repetirem.

A
Anna Rodes

Faig el comentari xq pogueu millorar! L’atenció molt bona, vaig encarregar per ws els plats de les 9 persones que anàvem xq ho féssim mes fàcil per tothom. L’atenció molt bona. Però el menjar fred, la cuixa de pollastre crua inclús amb sang i la resta de menjar molt pobre tant de quantitat com de qualitat. Hi ha menús per 10 euros amb mes qualitat. Carissim pel que es serveix.

M
Ma Teresa Maria Garcia

molt bon servei i hospitalitat. els canelons de calçots exquisits i molt recomanables. envoltat de vinyes amb una gran terrassa. molt bon preu -qualitat.. Tornarem!

S
Sergio Florit

Restaurante sin más. Para comer

M
Ma LUISA PULIDO MOROÑO

No pienso volver más, porque de los propietarios anteriores a los de ahora tiene mucho que desear, no corresponde el precio con la calidad, la comida fría que aparece que venga de otra mesa

Pedro Cobos Vázquez
Pedro Cobos Vázquez

Bueno, para empezar, la croquetas no son caseras como pone, son congeladas el bacalao con tomate un fraude calentado al microondas y las costillas de cordero refritas en la sartén, un calor insoportable porque no quieren poner el aire acondicionado. Una lastima de restaurante, con lo que era más botins, no lo recomiendo, me sabe muy mal.

Jordi Oliva
Jordi Oliva

Fatal...no lo recomiendo...calçots ?? No idea tienen de hacer calçots...asquerosos, lo siento.... La "parrillada" uuufff dejaba mucho que desear, la butifarra de las peores que he comido...una pena , ya que la masía está rodeada de viñedos...pero la "chica" que lo regente, no tiene idea de tratar al público...una pena pero no volveré, hay sitios en la zona que son muyyyyy mejores...el menú de calçotada 38€ es una estafa, entre cafés y demás nos salió la broma más de 40 €. En fin se agradece la chica que nos atendió en la mesa, se merece mencionarlo porque al menos tenía simpatía y ganas de hacerlo bien....saludos

Marc Mir
Marc Mir

Sitio horrible y sucio. Comida, nefasta. Trato fatal, camareros jovenes y simpáticos pero dueños maleducados, . La hija maltrata a los clientes. Lo hemos visto en la mesa de al lado y cuando los comensales se han quejado, ha salido toda la familia a insultarlos. Horroroso. No iremos nunca más.

Inicia sessió per deixar una ressenya

Inicia sessió
👑 És teu? Reclama'l GRATIS!

Elimina anuncis i gestiona el menú

Explora la teva zona

Més restaurants a Sant Cugat Sesgarrigues →
📸

70 Fotos

Explora les fotos de Restaurant Mas Botins

Restaurant Mas Botins
Restaurant Mas Botins
Restaurant Mas Botins
Restaurant Mas Botins
Restaurant Mas Botins
+65 Més
📍

Informació sobre Restaurant Mas Botins

Com arribar

Lugar Botins, 0 S N, 08792 Santa Fe del Penedès, Barcelona, Spain

Sant Cugat Sesgarrigues, Sant Cugat Sesgarrigues 08792

Carregant mapa...
Restaurant Mas Botins
Toca per direccions

Destacats

Bona Valoració
4.3/5 estrelles
💬
Moltes Ressenyes
163 ressenyes

Serveis

🥞 Esmorzar
🍽️ Dinar
🍰 Postres
🥡 Per Emportar
🍴 Menjar al Local

Opcions de Menjador

🍽️ Menjar al Local
🥡 Per Emportar

Informació del Restaurant

🕐 Horario Hoy
12:00, 22:00
Valoració
4.3/5
💬 Ressenyes
163
⚠️ Estat
discovery.Temporarily Closed
🌐 Lloc Web
www.masbotins.cat

Comoditats

🅿️ Aparcament
💳 Targetes de Crèdit
📱 Pagaments Mòbils
🏘️

El Barri

Ubicació

Lugar Botins, 0 S N, 08792 Santa Fe del Penedès, Barcelona, Spain

Sant Cugat Sesgarrigues, Sant Cugat Sesgarrigues 08792

📍 Explorar el Barri

Weather
22°
Temps actualitzat cada hora · Feines i esdeveniments actualitzats diàriament
la Torre/Los Cinco Hermanos/Torre Vermella

building in Avinyonet del Penedès (Catalonia)

A 580m
Santa Maria de Santa Fe del Penedès Patrimoni

church building in Santa Fe del Penedès, Spain

A 936m
Campana En Record de Mossèn Julià Altet i els Campaners de Santa Fe

urban element in Santa Fe del Penedès (Catalonia)

A 938m
Monumento a los donantes de sangre en Santa Fe del Penedès

escultura en homenaje a los donantes de sangre

A 941m
La Cooperativa Patrimoni

building in Santa Fe del Penedès, Spain

A 955m
🎮

Jocs

🎮 Guanya Punts Mentre Explores!

Juga a Find Me i canvia punts per descomptes a Restaurant Mas Botins i altres restaurants

🎮

Guanya Punts a Restaurant Mas Botins!

Juga a Find Me i canvia recompenses aquí

Guanya punts extra i canvia'ls per recompenses de Restaurant Mas Botins

🏆 Recompenses de Restaurant Mas Botins

💰

Descompte 10%

A Restaurant Mas Botins

1000 pts
Disponible
🍽️

Aperitiu Gratis

A la teva propera visita

2500 pts
Limitat
👑

Taula VIP

Experiència premium

5000 pts
Exclusiu

per canviar recompenses i guanyar punts

📋 Com funcionen les recompenses?

1

Juga a Find Me

Cada 100 punts de score = 1 punt de recompensa

2

Acumula Punts

Els workers obtenen 2x punts per partida

3

Canvia Recompenses

Descomptes, menjar gratis i experiències VIP

Trucar
Deixar ressenya a Google
👑

És teu? Reclama'l GRATIS!

Elimina anuncis i gestiona el menú

Inicia sessió i juga

Revisa el teu correu!

Sense contrasenya — t'enviem un enllaç per email

T'hem enviat un enllaç d'accés

Revisa la carpeta de spam si no el veus